oostzaan Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Het is echt vet he Vooral al dat je lvl kan maken en lvl's van andere kan spelen. Wat verschilt de beta eigelijk allemaal met het origineel? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Het is echt vet he Vooral al dat je lvl kan maken en lvl's van andere kan spelen. Wat verschilt de beta eigelijk allemaal met het origineel? In de Beta heb je maar 4 levels die je kan spelen en ik het spel heb je er meer dan 50. + In het echte spel heb je veel meer voorwerpen en stickers en muziek en geluiden enz enz enz.... Maar met dit kleine beetje vermaak ik me echt goed ;-) Kan je na gaan als we de rest ook allemaal hebben hahaha Reageren
Rullez Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Één vriend van mij had drie beta keys, dus ik mocht er wel één van hem hebben. Eerste indruk erg vet. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Het is echt vet he Vooral al dat je lvl kan maken en lvl's van andere kan spelen. Wat verschilt de beta eigelijk allemaal met het origineel? In de Beta heb je maar 4 levels die je kan spelen en ik het spel heb je er meer dan 50. + In het echte spel heb je veel meer voorwerpen en stickers en muziek en geluiden enz enz enz.... Maar met dit kleine beetje vermaak ik me echt goed ;-) Kan je na gaan als we de rest ook allemaal hebben hahaha volgens een vriend van mij is de BETA maar 20 dagen geldig Reageren
Rullez Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Het is echt vet he Vooral al dat je lvl kan maken en lvl's van andere kan spelen. Wat verschilt de beta eigelijk allemaal met het origineel? In de Beta heb je maar 4 levels die je kan spelen en ik het spel heb je er meer dan 50. + In het echte spel heb je veel meer voorwerpen en stickers en muziek en geluiden enz enz enz.... Maar met dit kleine beetje vermaak ik me echt goed ;-) Kan je na gaan als we de rest ook allemaal hebben hahaha volgens een vriend van mij is de BETA maar 20 dagen geldig Dat kan wel kloppen, want hij komt deze maand nog uit. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) Ik hoop wel dat het originele spel de vrijgespeelde stickers/Kleding/objecten en gemaakte levels niet overschrijft.... Dat zou echt zonde zijn van de tijd en creativiteit die er al is ingestoken Maar goed dat zien we einde deze maand wel.... Voorlopig vermaak ik me nog prima en als ik de levels weer opnieuw moet doen is het ook geen ramp. Bewerkt: 9 oktober 2008 door LangeDraak Reageren
Denimo Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik heb ook de beta, vindt het wel erg vet! De levels maken is toch iets lastiger en moeilijker dan ik dacht, je moet echt een idee hebben anders weet je niet waar je moet beginnen, zoveel opties :O Voor de rest vind ik het verhaal niet echt boeiend (ook niet als je 50 levels hebt) Maar de online mode is heel erg goed gedaan! Hele goede game, maar geen 70 euro waar en er komen te veel andere leuk spellen. Reageren
Rullez Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik heb ook de beta, vindt het wel erg vet! De levels maken is toch iets lastiger en moeilijker dan ik dacht, je moet echt een idee hebben anders weet je niet waar je moet beginnen, zoveel opties :O Voor de rest vind ik het verhaal niet echt boeiend (ook niet als je 50 levels hebt) Maar de online mode is heel erg goed gedaan! Hele goede game, maar geen 70 euro waar en er komen te veel andere leuk spellen. Als ik het goed heb word LBP een low budget games, dus ga je er 40 euro voor betalen. Reageren
Ikkes Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 De prijs van LittleBigPlanet zal net als een aantal andere Playstation 3 exclusives bij de launch op het hoge bedrag van 70 euro liggen, maar verwacht dat winkels snel of misschien meteen al naar de 60 euro "dalen". De Beta is trouwens werkelijk geweldig, heb zelden zo genoten van een demo/beta . Reageren
Rullez Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik hoop wel dat het originele spel de vrijgespeelde stickers/Kleding/objecten en gemaakte levels niet overschrijft....Dat zou echt zonde zijn van de tijd en creativiteit die er al is ingestoken Maar goed dat zien we einde deze maand wel.... Voorlopig vermaak ik me nog prima en als ik de levels weer opnieuw moet doen is het ook geen ramp. Ik heb gister op PSonly gelezen dat de beta levels gewoon blijven. Reageren
Denimo Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Jep de beta levels blijven nog in de officiele game. bron: http://www.psonly.nl/nieuws/17459/LittleBi...n_winkelversie/ Als de game goedkoper wordt ga ik hem misschien wel kopen, maar ik denk het niet ik ga binnenkort 2 games kopen: Far Cry 2 (al besteld) SOCOM: Confrontation Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik heb ook die beta sinds kort, maar ik weet niet hoe je eigen levels kan maken / ander mans levels spelen. Als ik spel start krijg ik zon playstation controller en als ik er naar toe loop en het open dan krijg ik wereldbol met 4 levels erop die ik allemaal het uitgespeeld volgens mij (alleen die procenten zijn niet allemaal 100) Dus weet iemand hoe ik ander mans levels kan spelen en ze zelf maken? Reageren
Denimo Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik heb ook die beta sinds kort, maar ik weet niet hoe je eigen levels kan maken / ander mans levels spelen.Als ik spel start krijg ik zon playstation controller en als ik er naar toe loop en het open dan krijg ik wereldbol met 4 levels erop die ik allemaal het uitgespeeld volgens mij (alleen die procenten zijn niet allemaal 100) Dus weet iemand hoe ik ander mans levels kan spelen en ze zelf maken? Als je iemand andere levels wilt spelen ga je naar de middelste planeet en scroll je naar beneden en klik je op: Coole Levels, dan ga je één naar rechts en klik je op recent. Dan komen er allemaal icoontjes op die wereldbol, dat zijn dan allemaal userlevels die je kunt gaan spelen. Met L1 en R1 ga je naar een andere pagina. Om je eigen level te maken ga je helemaal naar de rechtse planeet en dan krijg je als het goed is uitleg van die stem Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik heb ook die beta sinds kort, maar ik weet niet hoe je eigen levels kan maken / ander mans levels spelen.Als ik spel start krijg ik zon playstation controller en als ik er naar toe loop en het open dan krijg ik wereldbol met 4 levels erop die ik allemaal het uitgespeeld volgens mij (alleen die procenten zijn niet allemaal 100) Dus weet iemand hoe ik ander mans levels kan spelen en ze zelf maken? Als je iemand andere levels wilt spelen ga je naar de middelste planeet en scroll je naar beneden en klik je op: Coole Levels, dan ga je één naar rechts en klik je op recent. Dan komen er allemaal icoontjes op die wereldbol, dat zijn dan allemaal userlevels die je kunt gaan spelen. Met L1 en R1 ga je naar een andere pagina. Om je eigen level te maken ga je helemaal naar de rechtse planeet en dan krijg je als het goed is uitleg van die stem Hoe kom je op middelste planeet? Ik heb volgens mij alle toetsen geprobeert (ook L1 en R1) maar ik kom maar niet bij een andere planeet.. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Koterig kut spel, die Spore willen na-apen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.