End Of The Riot Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Koterig kut spel, die Spore willen na-apen! Waar ben jij over bezig? Dit lijkt TOTAAL niet op Spore heb je het al wel is gespeeld. Spore is een strategie spel iets als age of ampire dat is totaal iets anders. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Koterig kut spel, die Spore willen na-apen! LBP is iets langer al in ontwikkeling dan Spore want LBP was eigenlijk begonnen als kleine PSN game voor PlayStation®Home Reageren
Denimo Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik heb ook die beta sinds kort, maar ik weet niet hoe je eigen levels kan maken / ander mans levels spelen.Als ik spel start krijg ik zon playstation controller en als ik er naar toe loop en het open dan krijg ik wereldbol met 4 levels erop die ik allemaal het uitgespeeld volgens mij (alleen die procenten zijn niet allemaal 100) Dus weet iemand hoe ik ander mans levels kan spelen en ze zelf maken? Als je iemand andere levels wilt spelen ga je naar de middelste planeet en scroll je naar beneden en klik je op: Coole Levels, dan ga je één naar rechts en klik je op recent. Dan komen er allemaal icoontjes op die wereldbol, dat zijn dan allemaal userlevels die je kunt gaan spelen. Met L1 en R1 ga je naar een andere pagina. Om je eigen level te maken ga je helemaal naar de rechtse planeet en dan krijg je als het goed is uitleg van die stem Hoe kom je op middelste planeet? Ik heb volgens mij alle toetsen geprobeert (ook L1 en R1) maar ik kom maar niet bij een andere planeet.. Zodra je naar je pod gaat, kom je gelijk op de middelste planeet en met je analoge stick kan je naar rechts en naar links van planeet wisselen Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik heb ook die beta sinds kort, maar ik weet niet hoe je eigen levels kan maken / ander mans levels spelen.Als ik spel start krijg ik zon playstation controller en als ik er naar toe loop en het open dan krijg ik wereldbol met 4 levels erop die ik allemaal het uitgespeeld volgens mij (alleen die procenten zijn niet allemaal 100) Dus weet iemand hoe ik ander mans levels kan spelen en ze zelf maken? Als je iemand andere levels wilt spelen ga je naar de middelste planeet en scroll je naar beneden en klik je op: Coole Levels, dan ga je één naar rechts en klik je op recent. Dan komen er allemaal icoontjes op die wereldbol, dat zijn dan allemaal userlevels die je kunt gaan spelen. Met L1 en R1 ga je naar een andere pagina. Om je eigen level te maken ga je helemaal naar de rechtse planeet en dan krijg je als het goed is uitleg van die stem Hoe kom je op middelste planeet? Ik heb volgens mij alle toetsen geprobeert (ook L1 en R1) maar ik kom maar niet bij een andere planeet.. Zodra je naar je pod gaat, kom je gelijk op de middelste planeet en met je analoge stick kan je naar rechts en naar links van planeet wisselen Je moet wel eerst de standaard levels hebben voltooid. Reageren
Dexist Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 hey ik heb geen beta key kunnen krijgen(misschien weet iemand of het nog ergens kan) maar ik heb een vraag!!!! kun je bij lbp filmpjes maken?? die je dan op kan slaan op je ps3 en dan via bluetooth op je pc kan zetten??? Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 hey ik heb geen beta key kunnen krijgen(misschien weet iemand of het nog ergens kan)maar ik heb een vraag!!!! kun je bij lbp filmpjes maken?? die je dan op kan slaan op je ps3 en dan via bluetooth op je pc kan zetten??? Zelfs als je nog een beta key kan krijgen heb je er weinig aan, want de beta stop vandaag/morgen. Reageren
Dexist Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Zelfs als je nog een beta key kan krijgen heb je er weinig aan, want de beta stop vandaag/morgen. ah ok en weet iemand of je bij lbp filmpjes maken?? die je dan op kan slaan op je ps3 en dan via bluetooth op je pc kan zetten??? Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Zelfs als je nog een beta key kan krijgen heb je er weinig aan, want de beta stop vandaag/morgen. ah ok en weet iemand of je bij lbp filmpjes maken?? die je dan op kan slaan op je ps3 en dan via bluetooth op je pc kan zetten??? Foto's maken kan wel, maar video's maken weet ik niet zeker. Reageren
oostzaan Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 leuk spelletje alleen, doet hij bij jullie ookzo verschrikkelijk traag enzo. Vooral in multiplayer. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik heb een vraagje. Ik heb geen BETA key gekregen dus heb ik het nog niet gespeeld maar komt er nog een demo of iets anders want ik wil het eerst wel is spelen voor dat ik het koop Reageren
Denimo Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 leuk spelletje alleen, doet hij bij jullie ookzo verschrikkelijk traag enzo. Vooral in multiplayer. Nee, ligt waarschijnlijk dan aan je internet, ik heb nergens last van Ik heb een vraagje.Ik heb geen BETA key gekregen dus heb ik het nog niet gespeeld maar komt er nog een demo of iets anders want ik wil het eerst wel is spelen voor dat ik het koop Misschien komt er nog een publieke demo maar dat is niet zeker Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Misschien komt er nog een publieke demo maar dat is niet zeker Ikzelf denk dat er geen publieke demo zal komen, want de beta die loopt vanavond af. En dan komt de release van het volledige spel binnen 1/2 weken. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 De Beta is afgelopen Maar ik had gelezen dat er wel een demo zou komen welke een week voor de release in de Playstation Store zou komen te liggen. Dit omdat niet iedereen een Beta versie kon krijgen. Dus er komt een demo aan echter wisten ze nog niet of dit dezelfde zou zijn als de Beta maar dan voor iedereen beschikbaar De Bron is we officiele website van Little Big Planet Reageren
Rullez Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Jammer genoeg zit de beta erop ja, maar als er een demo zou komen is dat erg goed nieuws. Dan kan ik het met al mijn vrienden spelen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Jammer genoeg zit de beta erop ja, maar als er een demo zou komen is dat erg goed nieuws. Dan kan ik het met al mijn vrienden spelen. Ik denk dat de demo minder uitgebreid zal zijn als de beta. Want de beta vond ik best groot, je kan levels maken, en online ander mans levels spelen. Ik denk als ze zoveel in de demo stoppen, dat er dan weinig mensen het echte spel gaan kopen. Ik denk dat de demo alleen maar een stuk of 5 levels zullen zijn (die je dan evt. multiplayer kan spelen), maar geen level maker + ander mans levels spelen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.