Jump to content

Little big planet beta!

Recommended Posts

Geplaatst:
De Beta is afgelopen :cry:

Maar ik had gelezen dat er wel een demo zou komen welke een week voor de release in de Playstation Store zou komen te liggen. Dit omdat niet iedereen een Beta versie kon krijgen.

Dus er komt een demo aan echter wisten ze nog niet of dit dezelfde zou zijn als de Beta maar dan voor iedereen beschikbaar :Y

De Bron is we officiele website van Little Big Planet :tu:

kun je de link ff geven ik kna het niet vinden op de site

• Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LangeDraak

25

• Rullez

15

• oostzaan

10

• Dexist

8

Geplaatst:
De Beta is afgelopen :cry:

Maar ik had gelezen dat er wel een demo zou komen welke een week voor de release in de Playstation Store zou komen te liggen. Dit omdat niet iedereen een Beta versie kon krijgen.

Dus er komt een demo aan echter wisten ze nog niet of dit dezelfde zou zijn als de Beta maar dan voor iedereen beschikbaar :Y

De Bron is we officiele website van Little Big Planet :tu:

kun je de link ff geven ik kna het niet vinden op de site

Dit is de link naar de site van LBP:

Nederlandse Little Big Planet Site

Litlle Big Planet Site per landkeuze (<- voor de belgische liefhebbers van de game :tu: )

Geplaatst:
In OPM (Officieel playstation magazine) krijgt hij 94%. Dus het zal goede spel.

Ja ik heb de Beta versie al gespeeld dus ik weet zeker dat het een topgame is...

En de review in de OPM was meesterlijk hahaha En ik ben het dan ook volledig met hun eens.

Ach nog maar een week en dan is de release....

Nog heel even wachten dus :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Hmmm vreemd. :duh:

Op de officiele site van Little Big Planet is hier namelijk niets over bekend. http://www.littlebigplanet.com

Nou ja we wachten het wel af...

Oww en Rullez.

Waar in jouw bron zie jij November staan ??

Ze hebben het daar over Oktober. Hij is in jouw bron 1 week uitgesteld. :Y

EDIT: Net even op de site van SCEE gekeken en daar is ook niets bekend over enige uitstel van LittleBigPlanet

Bewerkt: door LangeDraak
Geplaatst:

Op de officiele site van Little Big Planet is hier namelijk niets over bekend. http://www.littlebigplanet.com

Oww en Rullez.

EDIT: Net even op de site van SCEE gekeken en daar is ook niets bekend over enige uitstel van LittleBigPlanet

Als je goed kijk is dat nieuws bericht twee keer geüpdatet, toen hebben ze de oude dat vervangen door de nieuwe data. ;)

Geplaatst:

Oww en Rullez.

Als je goed kijk is dat nieuws bericht twee keer geüpdatet, toen hebben ze de oude dat vervangen door de nieuwe data. ;)

Owww Sorry :$

Duidelijk niet goed gekeken :cab:

Maar goed tot nu toe kan ik jouw bron nog niet bevestigen of bevestigd krijgen....

We moeten dus afwachten maar het zou wel balen zijn ;)

Geplaatst:

Ga voor de lol is naar Google.nl en typ 'Uitstel LBP' in. Moet je is kijken hoeveel game sites dit bericht al hebben. Al zou het niet waar zijn dan zou Sony denk ik wel een officiële bericht hebben vrijgegeven. ;)

Geplaatst:
Ga voor de lol is naar Google.nl en typ 'Uitstel LBP' in. Moet je is kijken hoeveel game sites dit bericht al hebben. Al zou het niet waar zijn dan zou Sony denk ik wel een officiële bericht hebben vrijgegeven. ;)

Maar goed aan de andere kant zou ik verwachten dat sony ook met een officieel bericht naar buiten zou komen dat het wel waar is...

+ het feit dat de officiele website van Littlebigplanet hier ook nog niets over zegt blijf ik het raar vinden.

Maar nogmaals ik heb alleen SCEE en de officiele site van LittlebigPlanet gehad (+ jouw bron) dus ik heb niet naar alles gekeken. Zal zo even bij google gaan kijken....

(Hoop doet leven dus voorlopig geloof ik de eerste release date nog hahaha)

Maar goed aan de andere kant zou ik verwachten dat sony ook met een officieel bericht naar buiten zou komen dat het wel waar is...

+ het feit dat de officiele website van Littlebigplanet hier ook nog niets over zegt blijf ik het raar vinden.

Maar nogmaals ik heb alleen SCEE en de officiele site van LittlebigPlanet gehad (+ jouw bron) dus ik heb niet naar alles gekeken. Zal zo even bij google gaan kijken....

Het spel is idd uitgesteld wegens een belachelijk iets...

Insidegamer - LittleBigPlanet uitgesteld vanwege verwijzingen naar Koran

*Uche.. Delaystation ..Uche[/font]*

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Het is nu ook bevestigd door MediaMolecule.

Bron MediaMolecule zelf (Is wel engels talig)

Het is waar. Dit is niet ontdekt tijdens de gewonen reviews en daarom konden ze pas laat er iets aan doen.

Ze hebben wel een patch gemaakt om dit te verhelpen maar Sony heeft echter besloten om het netjes te doen en alle disks terug te halen omdat het niet mogelijk is voor mensen die niet met hun PS3 on-line kunnen om de patch te verkrijgen.

Sony zal binnenkort per regio de nieuwe release datum bekend maken dus we moeten maar afwachten wat de nieuwe release datum zal zijn....

Tja en belachelijk iets weet ik niet....

Ik denk dat het voor de gamers die erop zitten te wachten enorm balen is maar als er negatieve publiciteit naar boven komt dat er een bepaalde geloofsovertuiging wel gepakt wordt de schade veel groter is.... Dus daarvoor wordt dit in de ogen van Sony en MediaMolecule "netjes" opgelost.

Geplaatst:

Het spel is idd uitgesteld wegens een belachelijk iets...

Insidegamer - LittleBigPlanet uitgesteld vanwege verwijzingen naar Koran

*Uche.. Delaystation ..Uche[/font]*

*Xbox? eerder Kbox, Klotebox, kapotbox, kutbox,kutdingdatsnelkapotkangaanmeteenkansvan33%box[/font]*

Misschien hebben beide consoles positieve en negatieve dingen en heeft het geen zin om weer een fanboy welles/nietus spelletje te starten!!![/font]

Dus Back to Topic....

De nieuwe release datum is 31 okt. 1 Week later dus dat valt gelukkig mee.

De man die deels verantwoordelijk is voor het uitstellen van littlebigplanet heeft zijn excuses aangeboden voor zijn commentaar. De man had niet verwacht dat zijn commentaar zo'n impact zou hebben.

BRON

Bewerkt: door LangeDraak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...