Jump to content

Little big planet beta!

Recommended Posts

• Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LangeDraak

25

• Rullez

15

• oostzaan

10

• Dexist

8

Geplaatst:
Komt er echt een demo van Little big planet?

Ben benieuwd...

Ja deze zou een week voor de release komen maar tot nu toe nog geen enkel spoor van de demo :N

Geplaatst:

Het gaat hier om twee woorden:

1- In the 18th second: "كل نفس ذائقة الموت" ("kollo nafsin tha'iqatol mawt", literally: 'Every soul shall have the taste of death' = 'elke ziel zal de smaak van dood proeven').

2- Almost immediately after, in the 27th second: "كل من عليها فان" ("kollo man alaiha fan", literally: 'All that is on earth will perish' = 'alles wat op aarde is zal vergaan').

BRON

Ik snap persoonlijk niet waarom deze woorden zo beledigend zijn voor de moslimgemeenschap als ze worden gebruikt terwijl deze woorden ook in de heilige Quran voor komen. Echter Sony doet er goed aan om dit aan te passen en zo claims te voorkomen wat negatieve publiciteit opleverd.

Het duurt nu een weekje langer maar dan is iedereen tevreden en is LittleBigPlanet nog steeds het icoon van de PS3!! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

mmm bij de media markt[/font] komt hij 3november pas uit... voor de prijs van 55 euro :dans:

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Geplaatst:

Jawel echter zou het in eerste instantie een low-budget game gaan worden en dus redelijk snel na de release in prijs zakken...

Mijn verwachting is echter, met het terugtrekken van alle disks, dat de prijs voorlopig nog niet gaan zakken en dus de standaard prijs zal blijven.

En 3 nov is inderdaad als datum genoemd... Er is alleen nog niets bevestigd... Alle datums zijn nog verwachte datums dus hou de winkels goed in de gaten :Y

nog een vraagje

kan je met little big planet ook met de headset met elkaar praten want je kan toch online met elkaar ook een lvl maken??? of zit iknou fout

oh .... sorry voor dubbel post niet zo gauw aan gedacht

Ik en een vriend van me hadden inderdaad de Beta, LBP word denk ik 1 van de beste spellen van '08 !

Om nog een vraag te beantwoorden:

Ja, je kan inderdaad met je headset praten, ook kan je Split-screen samen een level maken !

Bewerkt: door Groot-Duimpje
Geplaatst:

ik kan echt niet wachten op het spel,jammer dat resistance2 ook die maand uit komt ik zal moeten kiezen :-(

ik verspil zo al geen geld uit aan games maar denk dat ik ze alle twee koop :Y het zijn gewoon twee toppers dat je moet hebben.

FTW :@ :@

Ik keek juist op de gamemania website van belgie en daar stond dat little big planet 1 november komt. :duh::duh::duh::duh::ch::ch::ch::ch::ch:

Ja hij is uitgesteld en de release datum bljift gissen omdat er een ongeveer datum wordt meegegeven overal.

Ik denk echter wel dat het zou kunnen kloppen.... 1 nov.

Maar we kunnen niet anders dan afwachten.... Zucht :-(

EDIT: De nieuwe release datum in nederland staat op 7 november..... :{

Bewerkt: door LangeDraak
FTW :@ :@

Ik keek juist op de gamemania website van belgie en daar stond dat little big planet 1 november komt. :duh::duh::duh::duh::ch::ch::ch::ch::ch:

off topic

FTW betekend for the win, dus je vind het juist goed dat hij uitgesteld is :schater:

je bedoelt vast en zeker WTF (what the fuck)

on topic

Ja hij is uitgesteld en de release datum bljift gissen omdat er een ongeveer datum wordt meegegeven overal.

Ik denk echter wel dat het zou kunnen kloppen.... 1 nov.

Maar we kunnen niet anders dan afwachten.... Zucht :-(

EDIT: De nieuwe release datum in nederland staat op 7 november..... :{

waaaaaaaaaaat

7nov.......

dat is bijzonder KUT [/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...