Jump to content

Little big planet beta!

Recommended Posts

Geplaatst:

Opeens hangt heel Almere vol met Little Big Planet posters met diverse redenen om het spel te spelen. We hebben op alle kabelhuisjes in Almere van die A2/A3 formaat postervakken. Daarvan zijn er op elk hok wel 4 verschillende van Little Big Planet!

• Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LangeDraak

25

• Rullez

15

• oostzaan

10

• Dexist

8

Geplaatst:
Opeens hangt heel Almere vol met Little Big Planet posters met diverse redenen om het spel te spelen. We hebben op alle kabelhuisjes in Almere van die A2/A3 formaat postervakken. Daarvan zijn er op elk hok wel 4 verschillende van Little Big Planet!

Cool :klap:

Bij ons is er nog weinig te zien van LBP.

Zelf in Alkmaar en heerhugowaard waar ik werk is er nog niet veel van te zien.... Toch maar eens mijn ogen open houden :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Cool :klap:

Bij ons is er nog weinig te zien van LBP.

Zelf in Alkmaar en heerhugowaard waar ik werk is er nog niet veel van te zien.... Toch maar eens mijn ogen open houden :Y

Sommige winkels in Alkmaar hebben wat borden in hun winkel staan. ;)

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Ja inderdaad maar daar stopt het ook wel een beetje.

Geen muren vol geplakt met posters e.d. :D

en er komt ook een Game Guide uit voor Little Big Planet met 300+ pagina's....

Owww die moet ik ook hebben :Y

BRON

Geplaatst:
Ik wil little big planet. :cry:

Ja ik ook maar we moeten toch nog (ongeveer) 11 dagen geduld hebben :engel:

Maar goed als je hem dan ook eenmaal in je handen hebt dan is het ook wel super tof :tu:

Geplaatst:

ik snap niet waarom iedereen hem zo leuk vind. Dit spel heeft een leeftijd factor van 5 jaar in mijn ogen lol :puh: Maargoed iedereen is vrij om er zelf in te beslissen.

Ik heb de beta gespeeld, géén zak aan. Maar wellicht komt dat omdat dit niet echt mijn genre van gaming is hehe.

Succes iedereen die dit spel speelt en wellicht kan je wat kinderen uit de buurt ook vragen om mee te komen gamen, want zelfs mijn zusje van 4 jaar vindt dit spel te gek! suc6!

Geplaatst:
ik snap niet waarom iedereen hem zo leuk vind. Dit spel heeft een leeftijd factor van 5 jaar in mijn ogen lol :puh: Maargoed iedereen is vrij om er zelf in te beslissen.

Ik heb de beta gespeeld, géén zak aan. Maar wellicht komt dat omdat dit niet echt mijn genre van gaming is hehe.

Succes iedereen die dit spel speelt en wellicht kan je wat kinderen uit de buurt ook vragen om mee te komen gamen, want zelfs mijn zusje van 4 jaar vindt dit spel te gek! suc6!

Het kan zijn dat het jou genre niet is maar een leeftijd factor van 5 jaar ben ik echt niet met je eens...

Misschien zijn sommige levels te spelen als 5 jarige maar de kracht van het spel is het leveldesign stuk waarbij je jouw eigenlevels kan maken.

En dat zie ik een kind van 5 nog niet doen.

Sterker nog ik heb er wel problemen mee en het is niet iets wat je zomaar even doet... Komt een hoop tijd en denkwerk bij kijken :Y

Tevens is het spel bedoeld om samen te spelen en is het inderdaad redelijk saai om alleen te spelen.

Maar ik heb mij heerlijk vermaakt met de beta om samen met mijn vrouw levels te spelen en steeds beter als de anderen te willen zijn... En dat geeft soms hele leuke momenten!!! :D

Maar nogmaals zoals je zelf al aangeeft... Iedereen kan zelf beslissen...

Gelukkig zijn er voor jouw genoeg andere games die uit gaan komen....

Ik kan in ieder geval niet wachten totdat ik de game in mijn PS3 kan stoppen.

Nog maar 5 nachtjes slapen :bonk:

Geplaatst:

Ik dacht eerst ik ga hem niet direct halen, maar toen ik net met een vriend mee was gegaan ben ik verkocht. Ben direct naar de winkel gegaan waar ze het laatste exemplaar voor mij apart houd voor morgen. :)

Geplaatst:

Het kan zijn dat het jou genre niet is maar een leeftijd factor van 5 jaar ben ik echt niet met je eens...

Misschien zijn sommige levels te spelen als 5 jarige maar de kracht van het spel is het leveldesign stuk waarbij je jouw eigenlevels kan maken.

En dat zie ik een kind van 5 nog niet doen.

Sterker nog ik heb er wel problemen mee en het is niet iets wat je zomaar even doet... Komt een hoop tijd en denkwerk bij kijken :Y

Tevens is het spel bedoeld om samen te spelen en is het inderdaad redelijk saai om alleen te spelen.

Maar ik heb mij heerlijk vermaakt met de beta om samen met mijn vrouw levels te spelen en steeds beter als de anderen te willen zijn... En dat geeft soms hele leuke momenten!!! :D

Maar nogmaals zoals je zelf al aangeeft... Iedereen kan zelf beslissen...

Gelukkig zijn er voor jouw genoeg andere games die uit gaan komen....

Ik kan in ieder geval niet wachten totdat ik de game in mijn PS3 kan stoppen.

Nog maar 5 nachtjes slapen :bonk:

Wat een fantastiche speech (soort van toch) *snik* :{:cry:

@Rullez:Wauw heb je hem morgen al bij ons komt die er pas vrijdag, maar ik heb hem besteld dus heb ik hem misschien donderdag. :puh:

Geplaatst:
Tekst

[sPEECH]

Wat een fantastiche speech (soort van toch) *snik* :{:cry:

@Rullez:Wauw heb je hem morgen al bij ons komt die er pas vrijdag, maar ik heb hem besteld dus heb ik hem misschien donderdag. :puh:

Dank u :schater:_O_:D

@Rullez.... Hoop voor je dat je de game morgen al hebt....

Ik heb deze in een pre-order besteld en de game komt vrijdag pas..... Hoop net als EOTR dat de game misschien donderdag al op de mat valt.

Weet iemand trouwens al iets over de DLC voor LBP zoals de outfits e.d.

Daar blijft het angstvallig stil over...

Geplaatst:

Zozo worden leuke tijden voor jullie nu hij bijna uit is;) En is het nou zo dat die beta vervalt over een tijdje?

Geplaatst: (bewerkt)
Zozo worden leuke tijden voor jullie nu hij bijna uit is;) En is het nou zo dat die beta vervalt over een tijdje?

Die beta is al 2 a 3 weken geleden gestopt..

EDIT: trouwens, nu je het over beta hebt herriner ik opeens dat ik een resistance 2 beta key heb gekregen gisteren :o snel ff activeren.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

EDIT: trouwens, nu je het over beta hebt herriner ik opeens dat ik een resistance 2 beta key heb gekregen gisteren :o snel ff activeren.

Zie je dat geeft maar aan dat ik nix meer met me ps3 doe:P

Geplaatst:

Zie je dat geeft maar aan dat ik nix meer met me ps3 doe:P

Ja of dat je niet met LBP doet hahahaha

Misschien dat je hem ooit nog aanzet.

Ik in ieder geval morgen als ik LBP heb..... (Sommige hebben hem vandaag al :cry: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...