Rullez Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik heb hem vandaag gehaald en hij is zo vet, en Langedraak vanaf 7 November word er voor 1 week gratis downloadable content vrijgegeven. Dit zijn twee pakjes. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik heb hem vandaag gehaald en hij is zo vet, en Langedraak vanaf 7 November word er voor 1 week gratis downloadable content vrijgegeven. Dit zijn twee pakjes. Met een beetje mazzel heb ik hem morgen En het is een Pre-order dus ik heb ook de outfit van God of War En inderdaad vrijdag het space-suit en het t-shirt van "week one sackboy" Maar goed eerst maar hopen dat hij morgen op de mat valt Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) Ik heb hem sinds gisteravond en ben heeeel erg verslaafd alleen jammer dat ik tijdelijk geen online heb want wil ook de week-one-sackboy en de spacesuit. Heb wel de Kratos outfit Heb btw gelijk maar even een topic gemaakt over het echte spel. Bewerkt: 6 november 2008 door Dx11 Reageren
LangeDraak Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) Yess... Little Big Planet heeft ook onze deurmat gevonden Kratos outfit hebben we ook omdat deze gepreorderd was Heeft iemand trouwens de Nariko outfit bij zijn pre order gehad ?? Bewerkt: 6 november 2008 door LangeDraak Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) Yess...Little Big Planet heeft ook onze deurmat gevonden Kratos outfit hebben we ook omdat deze gepreorderd was Heeft iemand trouwens de Nariko outfit bij zijn pre order gehad ?? Jongens dit gaat toch niet meer over de beta Het LBP topic (dus niet de beta) Bewerkt: 6 november 2008 door Dx11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.