2fast{0} Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik heb net een nieuwe telefoon toegestuurd gekregen via mijn telefoonverzekeraar omdat ze mijn U600 niet konden maken, nu vind ik de muziek niet echt iets waar je trots op moet zijn en nu zit ik dus met de vraag of iemand de code weet waardoor hij harder kan, want het geluidsniveau is zo laag. Even voor alle duidelijkheid, ik heb een code nodig waarmee ik mijn muziek harder kan zetten, het gaat hier dan ook om de Samsung SGH-U700! Alvast bedankt. Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Aangezien het over een mobiel gaat, past dit beter in Luxuries dan in Software. Bij deze verplaatst. Reageren
The Wizard Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik heb net een nieuwe telefoon toegestuurd gekregen via mijn telefoonverzekeraar omdat ze mijn U600 niet konden maken, nu vind ik de muziek niet echt iets waar je trots op moet zijn en nu zit ik dus met de vraag of iemand de code weet waardoor hij harder kan, want het geluidsniveau is zo laag. Even voor alle duidelijkheid, ik heb een code nodig waarmee ik mijn muziek harder kan zetten, het gaat hier dan ook om de Samsung SGH-U700! Alvast bedankt. Dan moet je deze code hebben *#0002*28346# Mvg The Wizard Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Mag ik je dan wel ergens voor waarschuwen: de speakers zijn gemaakt voor het maximale standaard geluidsniveau. Ga je daar ver overheen, worden de speakers na veel gebruik 'opgeblazen' en zijn ze nog zachter dan ze al waren. Dat je het even weet.... Reageren
2fast{0} Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Mag ik je dan wel ergens voor waarschuwen: de speakers zijn gemaakt voor het maximale standaard geluidsniveau. Ga je daar ver overheen, worden de speakers na veel gebruik 'opgeblazen' en zijn ze nog zachter dan ze al waren. Dat je het even weet.... Ja, dat weet ik. en The Wizard bedankt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Hoe moet je dan werken met die codecs? Ik heb zelf de U700 ook, en het geluidsniveau is wel redelijk (als je alleen in een stille kamer bent). Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Gewoon als een normaal nummer 'draaien', dacht ik. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Ik begrijp dus niet wat je met die cijfertjes in The Wizard's post moet doen EDIT: ik snap het al... En als je dat nummer hebt gedraaid, wat moet je dan doen? Dan krijg ik een raar menutje Er staat dan dit: There is no loading files. >If you want to load params, >>Put files trough TkExp. En daaronder zo'n invulbalkje. Na op een paar knopjes te hebben geramd krijg je weer een menu met 8 rare keuzes Bewerkt: 5 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
2fast{0} Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik begrijp dus niet wat je met die cijfertjes in The Wizard's post moet doen EDIT: ik snap het al... En als je dat nummer hebt gedraaid, wat moet je dan doen? Dan krijg ik een raar menutje Er staat dan dit: There is no loading files. >If you want to load params, >>Put files trough TkExp. En daaronder zo'n invulbalkje. Na op een paar knopjes te hebben geramd krijg je weer een menu met 8 rare keuzes Oke ik leg het even uit. Even op volgorde hoor. Tik de code in: *#0002*28346# Druk vervolgens als hij geladen is een aantal keer op '#' (hekje) totdat je niet meer verder kan. Ga vervolgens naar nummer 8. (Audio) Ga daarna naar nummer 3. (SPK Config) Dan ga je weer naar nummer 4. (AV-QTune(MP3)) Dan ga je als laatst naar nummer 1. (SPK MP3 Vol) Je komt nu in een menu met allemaal nummer, 0, 1, 2, 3, 4, 5 en 6. Elk nummer houd een volume toets in zo is de nummer 6 de hoogste volume, namelijk 14. Door er 1 te veranderen moet je het volgende doen: klik op nummer 6 (6.[14] rx: ..... dB Nu zie je niks veranderen, maar nu toets je 40 in. Als je dan op 'OK' klikt veranderd nummer 6 naar 4.0dB (6.[14] rx: 4.0dB) Nu heb je je volume harder gezet, als je hem op 5.0dB zet kan hij wat kraken, dan zit je ook te hoog. Ik heb mijne ook op het zoals ik hierboven heb aangegeven volume, ik vind hem zo hard zat en hij kraakt nog net niet, precies goed naar mijn mening. Je kunt door op andere nummers te klikken van 1 tot 6 kun je andere niveau's veranderen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Oke ik leg het even uit. Really thanks Nu kan ik in de klas heel zachtjes filmpjes kijken en buiten heel hard muziek luisteren Reageren
Swiggers Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb de U700 ook. Ik wil ook hardere muziek, maar kan ik het dan na afloop wel weer 'normaal' krijgen? Zoja, hoe ? Alvast bedankt. EDIT: Weet er toevallig ook iemand de muziek code voor de U600? Want die heeft m'n broer. Bewerkt: 18 oktober 2008 door DSgregor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.