remco Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 als ik op zo'n server zit met MTA 0.5 en ik wil de game starte. dan krijg je een berichtje van waar je gta-vc.exe bestand staat logisch. maar als ik dat gedoe heb gendaan met waar dat staat krijg ik een berichtje met You are running a modified version of the MTA client.Please reinstall. nouw installeer ik hem opnieuw doet hij het nog wat moet ik hier mee aan Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 als ik op zo'n server zit met MTA 0.5 en ik wil de game starte.dan krijg je een berichtje van waar je gta-vc.exe bestand staat logisch. maar als ik dat gedoe heb gendaan met waar dat staat krijg ik een berichtje met You are running a modified version of the MTA client.Please reinstall. nouw installeer ik hem opnieuw doet hij het nog wat moet ik hier mee aan Dan heb je een gemodde versie..Bij je hebt gta revolution geinstalleerd..Of gooi de mod eraf..Of reinstal Gta....Je moet een NORMALE versie van Gta vc hebben om MTA te spelen... Reageren
remco Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 als ik op zo'n server zit met MTA 0.5 en ik wil de game starte.dan krijg je een berichtje van waar je gta-vc.exe bestand staat logisch. maar als ik dat gedoe heb gendaan met waar dat staat krijg ik een berichtje met You are running a modified version of the MTA client.Please reinstall. nouw installeer ik hem opnieuw doet hij het nog wat moet ik hier mee aan Dan heb je een gemodde versie..Bij je hebt gta revolution geinstalleerd..Of gooi de mod eraf..Of reinstal Gta....Je moet een NORMALE versie van Gta vc hebben om MTA te spelen... dat is nie so ik hep het gedownload van de mta sait en ik hep ook geen gta revolution! :ph34r: Reageren
Lantyz Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Maar waarschijnlijk heb je wel andere mods geïnstalleerd op GTA VC. MTA werkt alleen bij GTAversies zonder mods. Dit topic hoort trouwens thuis in het MTA forum. --topic moved-- Reageren
Furi0uz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Heb je mods geinstalleerd? Weet je niet zeker of je mods geinstalleerd hebt? Reinstall Vice City dan maar en probeer het opnieuw... Je pc een keer opnieuw opstarten of je game versie verzetten in MTA (via "options" -> van 1.0 naar 1.1 of andersom) wil ook weleens helpen. Andere oplossingen kunnen gevonden worden in 1 van de vastgeprikte topics van dit forum.. EDIT: Link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8398 Reageren
Erulezz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Verwijder als je vc heb gedeinstalt ( <_< ) de hele map Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.