Dreamsszz Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Haalloo ik heb eeen vraag als je ge cheat heb met gta iv ken je bepalde archievments niet meer halen maar ik wil ze tog behalen wat kan ik doen als ik me save game's verwijdert hou ik dan me archievments ?? en als ik dna nieuw game start die geblockte archievements kan weer halen ?? tog?? Mzzl mickymous (DreamZine Nl ) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Dus Ge-Cheated? Opgeslagen? "New Game" Starten dan, dan kan je pas weer de Achievements halen. Dus dan zijn ze niet meer Blocked. Reageren
thagtaking Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Dus Ge-Cheated? Opgeslagen? "New Game" Starten dan, dan kan je pas weer de Achievements halen. Dus dan zijn ze niet meer Blocked. idd Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 oke dan weet ik dat start een new game zonder cheats je moet het tog eens x proberen:D:p Reageren
vesa Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 oke dan weet ik dat start een new game zonder cheats je moet het tog eens x proberen:D:p waarom heb je dan gecheat zo moeilijk is gta IV niet. cheat dan nadat je 100% procent hebt en alle achievements als je graag wil cheaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.