Jump to content

Races in Vice City


GTA player 10

Recommended Posts

Hey :cya: ,

Ik speel Vice City op de ps2 en ik vroeg me af of je sommige races zoals 'The Driver' en 'Alloy Wheels Of Steel' opnieuw kan rijden. In de stats staat toch snelste tijd 'The Driver' en snelste tijd 'Alloy Wheels Of Steel'. :?

GTA player 10 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Deze races kan je, spijtig genoeg, niet opnieuw spelen. Of je zal een nieuwe savegame moeten downloaden, al heeft het dan wel geen invloed op je stats van je andere savegame.

Wat je wel kan doen is de race Capital Cruise spelen. Die heeft ongeveer hetzelfde parcours, alleen heeft hij een andere start- en finishpunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ben je er nu al voorbij, maar je zou kunnen doen dat je het spel 2 keer opslaat als je bij The Driver of Alloys wheel of steel bent en dan gewoon met één verderga, en als je weer zin hebt, op de oude save-game de oudere races weer gaat spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ben je er nu al voorbij, maar je zou kunnen doen dat je het spel 2 keer opslaat als je bij The Driver of Alloys wheel of steel bent en dan gewoon met één verderga, en als je weer zin hebt, op de oude save-game de oudere races weer gaat spelen.

Hij zal waarschijnlijk al ver voorbij de missie's zijn, maar geen nood! Je kan nog een savegame downloaden in dit topic. Dan download je dus de savegame voor de missie die je wilt doen. ;)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...