Jump to content

Ricardo Quaresma wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

QuaresmaCollabKalziee.jpg

Het begin van de collab

quaresmawallcopyer2.png

Ik eindigde

quaresmawall2copyhb0.png

2de versie

quaresmawall3copykt7.png

3de versie

Zelf ben ik echt héél tevreden met mijn einde ! :Y Het is één van de enigste werkjes waar ik écht tevreden over ben. Wat vinden jullie?

Bewerkt: door Jon-asses

Wow Jon, Dit ziet er echt netjes uit! :D

Het ziet er echt gelukt uit! Het ziet er echt goed uit dat je 2 mensen door elkaar hebt gedaan! Alleen vind ik de achterste iets té donker. Maar daar heb ik verder niks meer over te zeggen! Dan onze kleine man, Die vind ik het mooist. Vooral de effecten zijn niet mis! Bij versie 2 zie ik dat je er tekst bij heb gedaan, dat miste ik ook bij de eerste, daarom vind ik nu de 2e versie ook het mooist! Je hebt ook de reflectie erbij gedaan. Dat ziet er echt heel goed uit. De tekst past er uitstekend bij. Zou je misschien de link van die brushes kunnen geven? :)

V1: 7/10

V2: 9,7

Mag ik de brushes? :$

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:
Wow Jon, Dit ziet er echt netjes uit! :D

Het ziet er echt gelukt uit! Het ziet er echt goed uit dat je 2 mensen door elkaar hebt gedaan! Alleen vind ik de achterste iets té donker. Maar daar heb ik verder niks meer over te zeggen! Dan onze kleine man, Die vind ik het mooist. Vooral de effecten zijn niet mis! Bij versie 2 zie ik dat je er tekst bij heb gedaan, dat miste ik ook bij de eerste, daarom vind ik nu de 2e versie ook het mooist! Je hebt ook de reflectie erbij gedaan. Dat ziet er echt heel goed uit. De tekst past er uitstekend bij. Zou je misschien de link van die brushes kunnen geven? :)

V1: 7/10

V2: 9,7

V1 was het begin, moet je niet raten want daar was de wall nog niet af he ;)

Thx voor je rate :)

Ik heb een 2de versie gepost

Geplaatst:

Echt geweldig, ik vind hem echt mooi Jon-asses, je hebt je PS krachten weer helemaal op kracht. :D

Ik vind deze net zoals al je andere signatures geweldig, het heeft uitstraling en de sfeer, en hij is dan helemaal niet druk, een perfecte verhouding. Je gebruikt altijd je render als center punt, je werkt altijd mooi om je render heen, maakt hem feller met wat effecten en brushes en creëert een soort gloei om de speler heen, ik vind het altijd mooi hoe je dat doet, en ook deze keer weer met een positief resultaat.

Dan toch even over naar je V1 en V2, dan heb ik het niet over het begin. Ik vind V1 mooier, vooral omdat de tekst als je die rechts houd er meer opvulling in je wallpaper zit waardoor hij niet de onnodige leegte geeft in de rechter hoek, ik vind daarom ook dat de tekst gewoon blijven moet waar hij stond, want de gloed van je render trekt mooi naar je tekst toe, wat naar mij mening een mooi resultaat geeft, ik geef hem dan ook de voorkeur bij deze. :)

Ga zo door Jon-assas, ik heb bijna geen commentaar op je kunsten, geweldig gewoon! :)

Geplaatst:

Jon, hoe je het flikt weet ik niet, maar het is je weer gelukt!

Het straalt echt iets uit, en dat is wat ik bij veel wallpapers mis. De render staat dan ook centraal in je wallpaper, zonder teveel poespas eromheen. De effecten zijn zoals altijd gruwelijk, en dan doel ik vooral op het 'vlammende' effect achter de bal en de voet. De render gaat mooi op in de achtergrond, maar is daarnaast nog wel goed zichtbaar. De zwarte 'remstreep' (Of wat het mag voorstellen :clown: ) vind ik echter wat minder mooi, een klein smetje op een verder prachtige wallpaper. Daarnaast zit de andere, grotere render van Quaresma ook mooi verwerkt in de achtergrond, wat je wel vaker ziet bij voetbal signatures en wallpapers. De tekst is ook weer briljant, met de nodige effecten, en een kleur die ook goed aansluit bij de rest van de wallpaper.

V1: 8.4/10

V2: 9.2/10

De reden dat ik V2 een wat hoger cijfer geef, is omdat de tekst daar meer in het geheel past, wat ik bij

V1 een beetje mis.

Ga zo door! :tu:

Thanks alledrie, voor zo'n rates doet een designer het! :Y

@UT: Man ik kan je echt niet alles geven, weet zelf ook niet meer welke brushes, C4D's, textures, effecten ik zo allemaal gebruikt heb hoor. Zoek wat en je zal er wel goede vinden ;)

Ikzelf vind versie 2 ook mooier maar ik vind het wel spijtig dat dat effect aan die bal dan wat weg is. Dat effect vind ik het best gelukt van de hele wall, maarja die tekst is veel beter dan in V1 vind ik persoonlijk.

Als er nog mensen willen raten, doe het gerust! :Y

3de versie toegevoegd ;)

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

Prachtig meesterwerk! Ik vind V1 toch wel het mooiste, vooral de effecten bij de bal. De tekst rechts trekt daar misschien iets te veel aandacht, je zou daar de opacity iets minder kunnen maken? De tekst links is wel heel subtiel. De effecten op de 'buik' van de voorste render is misschien iets te overpowered. Maar nu heb ik heel erg moeten zoeken naar dingetjes die minder zijn :puh: Ooit, in een verre toekomst, wil ik net zo goed zijn als jou :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...