stefan321 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 er lopen wel eens mensen om mij heen te zeuren of ze wat geld mogen hoe geef ik ze geld anders moet ik ze steeds vermoorde Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 er lopen wel eens mensen om mij heen te zeuren of ze wat geld mogen hoe geef ik ze geld anders moet ik ze steeds vermoorde Wtf? Spam maar ergens anders. MP. Reageren
moechy Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 er lopen wel eens mensen om mij heen te zeuren of ze wat geld mogen hoe geef ik ze geld anders moet ik ze steeds vermoorde Wtf? Spam maar ergens anders. MP. Hij spamt toch niet? Of vergis ik me hier? Naja ff een antwoord op de vraag geven. Voor zover ik het weet kan je ze geen geld geven. Je moet ze ook niet vermoorden (you bastard ) Je kan ze het best opzij duwen. Reageren
stefan321 Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 er lopen wel eens mensen om mij heen te zeuren of ze wat geld mogen hoe geef ik ze geld anders moet ik ze steeds vermoorde Wtf? Spam maar ergens anders. MP. Hij spamt toch niet? Of vergis ik me hier? Naja ff een antwoord op de vraag geven. Voor zover ik het weet kan je ze geen geld geven. Je moet ze ook niet vermoorden (you bastard ) Je kan ze het best opzij duwen. k maar vermoorde blijft leuk Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik heb ook een vraag. Als je het spel hebt uitgespeelt, dan ben je weer in het ziekenhuis, maar hoe kan je dan weer terug naar die soort tijdmachine, en weer terug naar Jerusalem? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik dacht dat hij bedoelde dat hij mensen in het echt vermoorde voor geld. :$ Mijn excuses. :$ :$ :$ MP. Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik dacht dat hij bedoelde dat hij mensen in het echt vermoorde voor geld. :$Mijn excuses. :$ :$ :$ MP. Hij heeft het toch duidelijk over Assasin's Creed. Dat zie je aan de topic titel. Vergeet het... Maar even on-topic: Je kan geen geld geven aan die vervelende mensen. Blijf vooral uitmoorden van dat soort mensen (in het spel dan hé )! Groeten, Thegtaman Reageren
stefan321 Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik dacht dat hij bedoelde dat hij mensen in het echt vermoorde voor geld. :$Mijn excuses. :$ :$ :$ MP. Hij heeft het toch duidelijk over Assasin's Creed. Dat zie je aan de topic titel. Vergeet het... Maar even on-topic: Je kan geen geld geven aan die vervelende mensen. Blijf vooral uitmoorden van dat soort mensen (in het spel dan hé )! Groeten, Thegtaman met plezier owhjha kan misschien iemand mij verderhelpen met een missie ik moet nu 3 gasten zoeken hoe doe ik dat het snelste?? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik dacht dat hij bedoelde dat hij mensen in het echt vermoorde voor geld. :$Mijn excuses. :$ :$ :$ MP. Hij heeft het toch duidelijk over Assasin's Creed. Dat zie je aan de topic titel. Vergeet het... Maar even on-topic: Je kan geen geld geven aan die vervelende mensen. Blijf vooral uitmoorden van dat soort mensen (in het spel dan hé )! Groeten, Thegtaman met plezier owhjha kan misschien iemand mij verderhelpen met een missie ik moet nu 3 gasten zoeken hoe doe ik dat het snelste?? Door de markers te volgen naar de Assassin's Bureau's daar moet je bepaalde opdrachten doen (waarvan er minimaal 3 moeten) en als je er 3 of meer gedaan hebt kun je weer naar het Assassin's burreau en naar de 1e gast gaan. Heb je dat gedaan kun je naar de volgende stad Reageren
stefan321 Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik dacht dat hij bedoelde dat hij mensen in het echt vermoorde voor geld. :$Mijn excuses. :$ :$ :$ MP. Hij heeft het toch duidelijk over Assasin's Creed. Dat zie je aan de topic titel. Vergeet het... Maar even on-topic: Je kan geen geld geven aan die vervelende mensen. Blijf vooral uitmoorden van dat soort mensen (in het spel dan hé )! Groeten, Thegtaman met plezier owhjha kan misschien iemand mij verderhelpen met een missie ik moet nu 3 gasten zoeken hoe doe ik dat het snelste?? Door de markers te volgen naar de Assassin's Bureau's daar moet je bepaalde opdrachten doen (waarvan er minimaal 3 moeten) en als je er 3 of meer gedaan hebt kun je weer naar het Assassin's burreau en naar de 1e gast gaan. Heb je dat gedaan kun je naar de volgende stad ff wat duidelijker maken ik zit in memory block 4 hoe vind ik ze Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Je moet uitkijken naar die uitkijkposten, volgens mij vind je het zo wel. Groeten, Thegtaman Reageren
stefan321 Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Je moet uitkijken naar die uitkijkposten, volgens mij vind je het zo wel. Groeten, Thegtaman neej heb ze allemaal al :S Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 als je het spel hebt uitgespeeld, hoe moet je dan verder gaan met de zeimissies? Zoals die vlaggen die je moet zoeken. En die 60 templers die je moet vermoorden? En wat krijg je als je alles hebt gedaan? Reageren
Tjerk Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 als je het spel hebt uitgespeeld, hoe moet je dan verder gaan met de zeimissies?Zoals die vlaggen die je moet zoeken. En die 60 templers die je moet vermoorden? En wat krijg je als je alles hebt gedaan? Je hebt aan die vlaggen en templers niks, behalve de eer voor het verzamelen. Je krijgt geen beloning, behalve bij de Xbox360 versie, daar krijg je wat achievement points. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 als je het spel hebt uitgespeeld, hoe moet je dan verder gaan met de zeimissies?Zoals die vlaggen die je moet zoeken. En die 60 templers die je moet vermoorden? En wat krijg je als je alles hebt gedaan? Je hebt aan die vlaggen en templers niks, behalve de eer voor het verzamelen. Je krijgt geen beloning, behalve bij de Xbox360 versie, daar krijg je wat achievement points. Maar hoe kan daar dan mee verder gaan na het uitspelen? Want ik zie steeds alleen opties staat om een memory blok opnieuw te kunnen spelen. Maar als ik dan het laaste memory blok kies heb ik weer een stuk minder vlaggen dan ik had dan toen ik hem uitspeelde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.