Fedmas Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Bij mij loopt hij steeds vast k denk da k m ff opnieuw moet installeh Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik heb ook een vraag. Als je het spel hebt uitgespeelt, dan ben je weer in het ziekenhuis, maar hoe kan je dan weer terug naar die soort tijdmachine, en weer terug naar Jerusalem? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik heb ook een vraag. Als je het spel hebt uitgespeelt, dan ben je weer in het ziekenhuis, maar hoe kan je dan weer terug naar die soort tijdmachine, en weer terug naar Jerusalem? Daar kan je gewoon naartoe lopen en dan er op gaan liggen. Vervolgens kan je een memory blok aanklikken en deze opnieuw spelen. Reageren
stefan321 Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 dus als je gwn door wilt spelen zul je met een ander spel verder moeten gaan ofniet?? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 dus als je gwn door wilt spelen zul je met een ander spel verder moeten gaan ofniet?? Als je door wilt spelen moet je een oude memory laden, dus eigenlijk een deel weer opnieuw spelen, tevens vind ik dit lelijk gemaakt aangezien je elke keer dan weer dat verhaal van die opa (weet zo zijn naam niet meer ) moet luisteren terwijl ik die al vaker heb geluisterd. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 dus als je gwn door wilt spelen zul je met een ander spel verder moeten gaan ofniet?? Ja je kan inderdaad niet helemaal verder spelen na het eind. Je zult altijd eerst een oude memory opnieuw moeten spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.