Vegeta Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb een probleem, GTA IV heeft een ronde kras aan de buitenkant van de cd. Mijn Xbox kantelde toen ik GTA IV aan het spelen was. Dus nu zit er een halve ronde kras. Dus hoe kan ik dat repareren want hij geeft nu een error. Ik had gehoord dat de data aan de binnenkant van de cd zit dus de data is niet beschadigd. Hoe repareer ik of laat ik een cd met een ronde kras repareren ? Bewerkt: 4 oktober 2008 door Vegeta Reageren
Wickedmen Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 doe gewoon wat ik zij gisteren in de dos talk Reageren
Vegeta Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Jah misschien laat elke videoland het niet repareren. En als iemand het kan laten repareren is het dan voorgoed en komt die error dan nooit meer ? Want als die kras data heeft gewist dan kunnen zij dat toch neit repareren ? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Jah misschien laat elke videoland het niet repareren. En als iemand het kan laten repareren is het dan voorgoed en komt die error dan nooit meer ? Want als die kras data heeft gewist dan kunnen zij dat toch neit repareren ? De kras gaat wel weg maar als je data beschadigt is zal ik alvast sparen voor een nieuwe Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Het enige wat je kan proberen is bij een goede multimediawinkel vragen of ze je dvd willen proberen te repareren. Meestal hebben ze wel een apparaat om de kras eruit te halen, tenzij de kras heel diep zit. Ik denk niet dat je nog garantie hebt op je game, maar kijk daar wel even naar. Anders wordt het inderdaad een nieuwe game kopen vrees ik. Reageren
Vegeta Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 MAar zit de data dan aan de bovenkant van de cd of aan in de middelste glazige gedeelte ? Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ze zouden iets op moeten zetten dat je beschadigde discs kan vervangen voor de prijs van een brand-dvd ofzo. Niet dat ik ooit een kras gemaakt heb maartoch. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Zoek anders ook eens naar ISObuster. (freeware) Die kan nog wel eens bestanden terug halen. Meestal vind hij niks maar je kan het proberen. Reageren
Vegeta Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Nee ik wil gwn dat die kras weg gaat want hij loopt soms vast. Reageren
Naudin Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Waarschijnlijk is alleen de plastic beschermlaag beschadigd en dus niet de data maar is het wel onleesbaar geworden. Het schijnt te helpen als je er haarlak op spuit, even laat drogen en dan met een doekje erover heen vegen. Maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is! Reageren
Vegeta Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Iemand nog ideeën waarvan hij zeker weet dat mijn cd niet beschadigd raakt ? Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Wat heb je te verliezen? Je kan met de kras niet meer spelen, dus je enige mogelijkheid is proberen je cd te laten repareren. Dan heb je meer kans dat hij het weer doet dan dat je wacht totdat hij het vanzelf weer doet. Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik heb wel wat te verliezen, ik heb laatst zo een banaan trucje gedaan en nu werkt die spel veel beter en loopt ie bijna niet meer vast maar ik wil die kras er helemaal af dus ik ga naar een of andere professional. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Heb jij nog een ''oude'' Xbox 360? Bel dan naar Microsoft en zeg dat je Xbox krassen maakt dan krijg je waarschijnlijk gewoon een nieuwe GTA, maar dan moet je niet zeggen dat je Xbox is omgevallen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.