Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

V1:

idr7uq.png

V2:

snmj5s.png

V3:

3128qyx.png

Ik heb de PSD nog, dus mochten er nog tips zijn, kan er altijd een V3 aankomen ^_^

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Aangezien is je V1 al heb gerate in de arena ga ik nu V2 raten en ik wil alvast vooraf zeggen dat V2 vele malen beter is dan V1 en ik vind het ook zonde dat je deze niet in de arena had gebruikt want dan had je tenminste wat meer kans gemaakt om je battle tegen .Antonio te winnen maar ik zal V2 hier wel even raten.

De achtergrond is nu al stukken beter dan eerst, ik kan zien dat je veel tijd in de achtergrond hebt gestoken als ik kijk naar de effecten die je in je V2 hebt gebruikt en die je in je eerste versie juist niet had en die ik nou zo erg miste toen. Aan de render is weinig veranderd maar ik vind nu dat de render iets te duidelijk is tegenover de achtergrond die zo wazig lijkt nu. Het font van je tekst is niet veranderd en de plaatsing ook niet wat ik wel wat jammer vind. De tekst had je denk ik beter op de arm kunnen plaatsen maar dan wel een stuk kleiner zodat die wat minder opvalt en als je hem dan nog een goede kleur geeft is hij wel duidelijk te lezen zoals de signature die .Antonio gebruikt in een battle tegen jou want die tekst vind ik nou echt helemaal geslaagd maar dat mag jij natuurlijk wel heel anders vinden. De border heb je zo gelaten waar ik verder niet zoveel over te zeggen heb hoewel 1 pixel zwart of wat meer in de richting van donkerbruin zou ook heel mooi staan (als je de achtergrond bruin houdt tenminste), misschien een idee als je nog een derde versie gaat maken?

Ik wil je nog even iets bijleren over een achtergrond maken zoals ik deze zelf ook in een sig heb gebruikt alleen dan met andere kleuren, hier volgt een mini-kleine-tutorial:

1. Begin met een leeg document, het formaat mag je geheel zelf weten

2. Dan pak je de Gradient en maak je een verloop met zwart en wit

2z5lw9j.png

3. Dan maak je een nieuwe laag aan en doe je daar een ander verloop op met wat mooie kleuren

16ksxp0.png

4. Dan zet je deze laag op Grain Merge (als die er niet is zet je hem op een andere Blend Mode die erop lijkt)

70f33p.png

5. Dan selecteer je de onderste laag en ga je smudgen op deze manier

2rh5ohd.png

Nu heb je een achtergrondje waarmee je wat leuke effecten mee kan maken en ik hoop dat je er wat aan hebt!

Dit heb ik er mee kunnen maken:

15ciqs2.jpg

Je moet gewoon wat tutorials maken/volgen voor achtergronden want daar ligt het bij jou aan, veel succes!

Geplaatst:

Dank je voor je rate. De achtergrond heb ik bij deze sig zo gelaten, maar zal ik zeker bij een volgende gaan gebruiken ;) De andere drie tips heb ik hier in V3 verwerkt, hopelijk is hij wat:

V3:

3128qyx.png

Dank je voor je rate. De achtergrond heb ik bij deze sig zo gelaten, maar zal ik zeker bij een volgende gaan gebruiken ;) De andere drie tips heb ik hier in V3 verwerkt, hopelijk is hij wat:

V3:

3128qyx.png

Wow, Kloep. Versie 3 ownt echt hard. Ik zie dat je snel vordert ;)

(ik rate V3) Hele mooie achtergrond met gave effectjes. Je hebt je render heel erg mooi geblend, op sommige plaatsen gaat de render zelfs helemaal op in de achtergrond XD. De kleuren kunnen beter, border is goed.... alleen de tekst :N Ik ga je nou voor de zoveelste keer de tip geven om wat texttuts te volgen, maar kijk ook eens op wat GFX fora en kijk hoe andere het doen ;) Want de tekst is weer om van te :-(

De flow is dit keer goed in orde :) ik zou mischien de zijnkanten van je sig nog wat donkerder maken ;) Probeer nog wat te werken aan diepte....

Bewerkt: door Arthis

Ik weet het, de tekst wil nooit echt lukken :-(

Maar dank voor je rate :)

Meer mensen?

Bewerkt: door Kloep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...