Jump to content

Sonic Unleashed

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik bewonder deze stijl echt. Ik vind die lichteffecten links en rechts echt fantastisch en om daarmee je achtergrond te vullen is ook leuk. Kun je mij vertellen hoe je dat doet ? En tut zou fantastische zijn maar als dat niet kan kun je het ff vertellen hier ?

8/10

Geplaatst:

Ik vind 'm zeker mooi, ik ben het eens met Vegeta, de achtergrond is erg mooi en zeker niet saai. Maar Sonic heeft een licht randje om zich heen, nu lijkt het olsof ie slegt gerenderd is, verder erg mooi.

7,9/10

Geplaatst:
sonicfk1.png

Errug mooi! Zoals al eerder is gezegd, die stijl en effecten/brushes zijn echt vet! Ben trouwens ook wel benieuwd hoe je dat doet en welke brushes je hebt gebruikt ^_^

Ik moet echt zoeken in je signature om een min puntje te vinden. Toch heb ik die wel weten te vinden, dat is namelijk het wat grijzige effect/brush aan de rechter kant van Sonic, dat vind ik gewoon niet zo mooi staan bij de velle kleuren van Sonic en de background. Je font heb je zeer leuk en origineel weten te plaatsen, ook heb je Sonic prima ingeblend. Op je brushes en background is ook niks op aan te merken.

Beoordeling:

Effecten: 8,0

Render: 7,8

Font: 7,9

Brushes: 8,1

Background: 8,2

Cijfer: 8,0

Ga zo door!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...