TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 hoe heten in de handling de handling en de snelheid? handling is volgens my steer... hoe kan ik dit verhogen? gewoon 1000 bijv. neerzetten of moet je nog iets doen? Reageren
K.O. Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Als je niet weet wat een bepaalde letter betekent, kun je hier kijken. Het veranderen van getallen is heel simpel. Je opent het bestand in Kladblok, verandert een getalletje en je slaat het bestand op. Dat is alles. Je hoeft verder niks meer te doen. Reageren
Beagle Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Dit is een heel makkelijk programmatje om handling te veranderen, maakt het meteen makkelijk en leuk Klik EDIT: KO was me voor Grz, Beagle Bewerkt: 4 oktober 2008 door Beagle Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Dit is een heel makkelijk programmatje om handling te veranderen, maakt het meteen makkelijk en leuk Klik EDIT: KO was me voor Grz, Beagle hey bedankt t werkt maar= de echte vraag was: welke daarvan geeft nou de snelheid aan?? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Snelheid is zijn in SA eigenlijk twee dingen: -Maximum Velocity: De maximale snelheid. Engine Acceleration: De optreksnelheid. En ga niet te wild doen met de snelheid, want te hoge snelheden leiden tot onstuurbaarheid van het voertuig (Heb er ervaring mee )! Grz, Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.