Sprunk Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Hoi, Ik heb laatst win XP opnieuw erop geknald, maar nu krijg ik geen menu'tje meer waarin ik kan kiezen tussen Vista en XP. Dat kreeg ik voeger echter wel, ik heb een dual-boot. Vista staat ook nog steeds geïnstalleerd op zijn eigen partitie. En aangezien ik nu naar Vista wil om te gamen, wat op XP maar niet wil lukken, zou ik het fijn vinden als iemand weet hoe ik dat menu'tje terug kan krijgen. Alvast bedankt! EDIT: Probleem is opgelost! Tip voor anderen met dit probleem. Gebruik de install CD van vista, boot van de CD en kies repair. Vista wordt dan als eerste OS ingesteld. Je PC start dus Vista op i.p.v. XP. In Vista gebruik je dan VistaBootPro om de keuze van XP toe te voegen. Hopelijk heeft iemand hier iets aan, dan is het topic toch niet helemaal nutteloze schijfruimte op de server Bewerkt: 4 oktober 2008 door Sprunk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.