Jump to content

kan duif niet vinden


abdoela

Recommended Posts

Ik kan je ook nog aanraden om het in de nacht te gaan zoeken. Dan komt er namelijk een rode gloed omheen en zijn ze gemakkelijker te vinden. Succes :tu:

Het maakt niet bijster veel verschil of je in tijdens de nacht of daguren naar de duiven op zoek gaat. Altijd zul je een rode gloed om de duiven aantreffen wat betekent dat ze daar makkelijk herkenbaar aan zijn. Het is dus niet zo dat alleen in de nacht een rode gloed hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je ook nog aanraden om het in de nacht te gaan zoeken. Dan komt er namelijk een rode gloed omheen en zijn ze gemakkelijker te vinden. Succes :tu:

Het maakt niet bijster veel verschil of je in tijdens de nacht of daguren naar de duiven op zoek gaat. Altijd zul je een rode gloed om de duiven aantreffen wat betekent dat ze daar makkelijk herkenbaar aan zijn. Het is dus niet zo dat alleen in de nacht een rode gloed hebt.

Dat is, volgens mij, niet helemaal waar hoor. Als ik overdag naar een duif zoek zie ik er toch nooit een gloed omheen, en als ik 's nachts zoek, dan wel. Maar mocht ik verkeerd zijn, dan zal je sowieso 's nachts de duif makkelijker zien omdat er meer kleur verschil is dan overdag. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je ook nog aanraden om het in de nacht te gaan zoeken. Dan komt er namelijk een rode gloed omheen en zijn ze gemakkelijker te vinden. Succes :tu:

Het maakt niet bijster veel verschil of je in tijdens de nacht of daguren naar de duiven op zoek gaat. Altijd zul je een rode gloed om de duiven aantreffen wat betekent dat ze daar makkelijk herkenbaar aan zijn. Het is dus niet zo dat alleen in de nacht een rode gloed hebt.

Dat is, volgens mij, niet helemaal waar hoor. Als ik overdag naar een duif zoek zie ik er toch nooit een gloed omheen, en als ik 's nachts zoek, dan wel. Maar mocht ik verkeerd zijn, dan zal je sowieso 's nachts de duif makkelijker zien omdat er meer kleur verschil is dan overdag. :D

Ik heb het net even ingame getest en ik ben naar een Flying Rat vindplaats gereden, buiten op het strand. Ik ben er 's nachts heen gereden en er zat inderdaad een sterke rode gloed omheen. Vervolgens ben ik 's ochtends om 9:00 een kijkje gaan nemen op dezelfde plek en de duif had nog steeds een sterke rode gloed. Wellicht minder dan 's nachts, maar hij was duidelijk herkenbaar als je niet te ver weg stond. Later ben ik nog om 14:00 gaan kijken en de gloed was sterk verminderd, vooral vanaf een afstand. Echter, de gloed ging niet weg en bleef om de duif. Het was moeilijker te zien van afstand maar hoe dichterbij je kwam, hoe beter je de gloed zag. Conclusie: rode gloed is er altijd, maar verminderd met daglicht sterk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe doen julie dit :bonk: gaan julie steeds op zoek naar duiven, of knal je ze neer wanneer je ze toevallig tegekomt ?

op wikigta staat waar je duif 1 enzo kunt vinden maar op de kaart moet je dan steeds zoeken waar duif 1 staat, kan iemand me helpen :?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe doen julie dit :bonk: gaan julie steeds op zoek naar duiven, of knal je ze neer wanneer je ze toevallig tegekomt ?

op wikigta staat waar je duif 1 enzo kunt vinden maar op de kaart moet je dan steeds zoeken waar duif 1 staat, kan iemand me helpen :?

Als je alle duiven kapot hebt geschoten, krijg je een leuke prijs :dans::Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe doen julie dit :bonk: gaan julie steeds op zoek naar duiven, of knal je ze neer wanneer je ze toevallig tegekomt ?

op wikigta staat waar je duif 1 enzo kunt vinden maar op de kaart moet je dan steeds zoeken waar duif 1 staat, kan iemand me helpen :?

Ik heb een boek gekocht van GTA (bij de meeste winkels nog wel te krijgen) waar allemaal foto's staan met duidelijke beschrijvingen van de pigeons.

Ook staan in alle beschrijvingen van de missie's en andere onderdelen die je moet halen in de game. Er staan zelfs maps in van de wapens die je soms midden op straat tegen komt.

Moet je maar eens kijken op internet. Er zijn er vats nog wel een flink aantal te vinden.

Overigens: ik heb het boek pas gekocht toen ik in ieder geval alle missie's al gehaald had;)

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel handig dan zown boek :tu: zal binnekort wel ef kijken.

Het boek dat hij bedoeld is de BradyGames Strategy Guide van GTA IV. Het is inderdaad erg handig, vooral voor de collectables. Maar het is wel allemaal in het Engels, dus een basiskennis van die taal is mooi mee genomen. :)

Maar binnenkort zal WikiGTA alle beschrijvingen van de Flying Rats wel afhebben, en zal alles veel duidelijker zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel handig dan zown boek :tu: zal binnekort wel ef kijken.

Het boek dat hij bedoeld is de BradyGames Strategy Guide van GTA IV. Het is inderdaad erg handig, vooral voor de collectables. Maar het is wel allemaal in het Engels, dus een basiskennis van die taal is mooi mee genomen. :)

Maar binnenkort zal WikiGTA alle beschrijvingen van de Flying Rats wel afhebben, en zal alles veel duidelijker zijn. ;)

zal idd makkelijker zijn ;) hoeven niet alle (niet) forum leden 19.99 uit te geven aan zo'n boek ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...