nintendo5998 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Om te beginnen zal ik jullie maar zeggen dat ik WEL de zoekfunctie heb gebruikt, maar ik heb niet genoeg informatie gekregen over het pretpark in vice point. Dus vraag ik jullie: -Wat staat er daar allemaal? -Kan je in de atracties? -Waarom staat het park er niet meer in gta vc? Hartelijk bedankt voor antwoord. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Om te beginnen zal ik jullie maar zeggen dat ik WEL de zoekfunctie heb gebruikt, maar ik heb niet genoeg informatie gekregen over het pretpark in vice point. Dus vraag ik jullie:-Wat staat er daar allemaal? -Kan je in de atracties? -Waarom staat het park er niet meer in gta vc? Hartelijk bedankt voor antwoord. Het ziet er nogal verlaten uit, maar je kunt daar het een het ander vinden. Denk bijvoorbeeld aan de botsautobaan eettentjes en de grote draaimolen. Je kunt inderdaad in de draaimolen. De botsautobaan heeft geen auto's meer, dus daar kun jij je niet mee vermaken. Het park staat niet meer in Vice City, omdat Avery Carrington het terrein heeft bemachtigd om zijn bouwprojecten mee op te starten. Voor meer informatie over Fun Fair, verwijs ik je naar de pagina op WikiGTA. Dat is dan deze pagina. Edit: @hieronder, ik haal die reuzenrad doorelkaar met een draaimolen. Bewerkt: 4 oktober 2008 door Colonel Cortez Reageren
Basssss Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 [...] Er is helemaal geen draaimolen, er is een reuzenrad waar je in kunt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 [...] Er is helemaal geen draaimolen, er is een reuzenrad waar je in kunt. Maak je dan een ritje ofzo? MegaPilot. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Je gaat in de roze marker staan en wacht tot het reuzerad stilstaat. Dan stap je in (zelf instappen, dat gaat niet automatisch!) Dan kun je gewoon in dat karretje rondlopen en de gastjes erin doodschieten ofzo. Je blijft dan rondgaan tot je eruit wil. Dan loop je gewoon eruit. Reageren
Basssss Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) [...] Er is helemaal geen draaimolen, er is een reuzenrad waar je in kunt. Maak je dan een ritje ofzo? MegaPilot. Je kunt gewoon in de bakjes stappen, het heeft ongeveer hetzelfde effect als je op een auto gaat staan waar een ped in zit. Je kunt er dus elk moment uitspringen. @Hierboven: Je hoeft niet persee te wachten tot ie stil staat. Bewerkt: 4 oktober 2008 door Basssss Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 @Hierboven: Je hoeft niet persee te wachten tot ie stil staat. Om eruit te stappen niet nee, maar anders is het zo moeilijk om erin te komen Reageren
Basssss Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 @Hierboven: Je hoeft niet persee te wachten tot ie stil staat. Om eruit te stappen niet nee, maar anders is het zo moeilijk om erin te komen Voor instappen ook niet, ik loop altijd het eerste beste karretje binnen, maakt niet uit of ie stil staat. ;7 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Wist ik niet, bedankt. MP. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Tevens kun je ook bij de Fun Fair een aantal Turismo-straatraces starten. Dat doe je door in de roze marker te stappen bij het opslagterrein. Die races zijn pas beschikbaar na de missie From Zero to Hero. Reageren
Nissan Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Om te beginnen zal ik jullie maar zeggen dat ik WEL de zoekfunctie heb gebruikt, maar ik heb niet genoeg informatie gekregen over het pretpark in vice point. Dus vraag ik jullie:-Wat staat er daar allemaal? -Kan je in de atracties? -Waarom staat het park er niet meer in gta vc? Hartelijk bedankt voor antwoord. Kan je in de atracties? - Ja, maar niet alle atracties zijn betreedbaar. - In VC is de Carnival weg omdat de grond is verkocht aan vastgoedhandelaar Avery Carrington. - Onderandere een reuzenrad, botsautotjes en nog wat eettentjes. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 bestaat er soms een mod voor vice city om het park terug te plaatsen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 bestaat er soms een mod voor vice city om het park terug te plaatsen? Waarschijnlijk niet. Het is de moeite niet dat je gaat zoeken aangezien modden op de PS2/PSP zeer ingewikkeld is. Je zou je disc kunnen beschadigen bij de PS2. De manier waarop je mod op de PSP is mij nogal onbekend maar ik denk dat je je Firmware zult moeten hackken. Dit moet je overigens ook doen voor de Cheatdevice die je overigens hier kunt downlaoden. Ik raad modden op de PS2/PSP af. Als je het toch wilt doen, dan denk ik dat je illigale praktijken zult moeten verrichten en dat is zoals je weet verboden op het forum. MP. Reageren
Basssss Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 bestaat er soms een mod voor vice city om het park terug te plaatsen? Waarschijnlijk niet. Het is de moeite niet dat je gaat zoeken aangezien modden op de PS2/PSP zeer ingewikkeld is. Je zou je disc kunnen beschadigen bij de PS2. De manier waarop je mod op de PSP is mij nogal onbekend maar ik denk dat je je Firmware zult moeten hackken. Dit moet je overigens ook doen voor de Cheatdevice die je overigens hier kunt downlaoden. Ik raad modden op de PS2/PSP af. Als je het toch wilt doen, dan denk ik dat je illigale praktijken zult moeten verrichten en dat is zoals je weet verboden op het forum. MP. Volgens mij bedoelde meneer een mod om dat pretparkje in GTA Vice City te zetten... Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 yep dat bedoelde ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.