Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Al de hele dag probeer ik regendruppels te veranderen in sneeuwvlokjes, om daarmee een mod te maken voor de wintermaanden die eraan komen. Ik heb eerste gekeken of er al mods waren om dit te doen, waarna ik uitkwam op

. Als je naar 0:53 gaat, zie je CJ op een trap lopen terwijl er wat sneeuw ronddwarrelt. Zoiets zou ik ook graag maken.. Op zich hoeft he tniet rond te dwarrelen, als het net als regen valt vind ik het ook goed. Het hoeft dus niet te blijven liggen of iets dergelijks.

Ik heb inderdaad als in een topic waar je txd's aan kunt vragen gevraagd om de regen txd maar ik heb zo het gevoel dat het niet meer zo simpel ligt, vandaar dit topic. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Ik zal een tip geven, want ik heb 5 minuten zitten zoeken, maar geen resultaat.

Ik denk dat je een cleo mod nodig hebt, hiermee kun je het aan en uit zetten, want als je de regen naar sneeuw verandert, dan zal het niet ronddwarrellen!

Geplaatst:

Ik ben al een mod tegengekomen welke gebruik maakt van CLEO om sneeuw te creeeren maar echt veel heb ik er niet aan... Ten eerste crasht het spel gewoon als CLEO is geinstalleerd, wat op zich te verhelpen is maar ik weet zeker dat je het in SA-MP zeker niet zou kunnen gebruiken, en dat is wel de bedoeling.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Online kan je gewoon je cleo gebruiken, ik doe dat ook wel eens soms, maar er kunne bugs ontstaan. Dat is niet het geval denk ik bij een texture mod.

Zelf heb ik geen verstand hoe je het kan verhelpen

Wil je een download link sturen?

Geplaatst:
Online kan je gewoon je cleo gebruiken, ik doe dat ook wel eens soms, maar er kunne bugs ontstaan. Dat is niet het geval denk ik bij een texture mod.

Zelf heb ik geen verstand hoe je het kan verhelpen

Wil je een download link sturen?

Zal wel de 'SnowFX' mod zijn.

En Basssss, ik weet zo die mod niet, maar de 'Snow Andreas' mod is er ook een, te vinden op Gta-action, google maar.

En Ontopic, Ik kan je helaas niet helpen met de TXD, omdat ik niet weet hoe die heet.

Geplaatst: (bewerkt)
In de effects file staan alle .txt's en dus ook die van de regen. Die kan je aanpassen naar sneeuw.
Ik neem aan dat je het over effects.fxp hebt? Mag jij mij vertellen op welke regel je de regen texture tegenkomt. Zoeken naar 'rain' levert alleen een resultaat op op regel 29731 en 29738 (onder FX_INFO_EMWEATHER_DATA). Verder ben ik (nog) geen regen tegengekomen.

Ook in effectsPC.txd, waar ik de texture eerlijk gezegd verwachtte, staat ie niet.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...