moechy Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Hey allemaal, Ik heb een vraagje. Ik zou me een elektrische gitaar willen aanschaffen maar ik zou liefst niet al teveel betalen aangezien het men eerste gitaar is enzo... Heb nu niet bepaald verstand van die dingen maar heb al ff rond gekeken en kwam dit tegen. http://www.muziekmetropool.nl/online_beste...t-compleet.html en dit: http://www.muziekmetropool.nl/online_beste..._793/EFS23.html Dus nu is men vraag welke van deze 2 is beter en/of weten jullie mss een gitaar in diezelfde prijsklasse met eventueel versterker enzo bij.. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik heb geen verstand van gitaren maar als ik zo kijk is de eerste de zelfde als de 2de, maar de eerste is een pakket, dus daar zitten nog meer dingen bij. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 ik weet niet veel van gitaren maar ik heb gehoord van me neef die ook een gitaar heb een gitaar is voor iedereen anders je moet gewoon een winkel in lopen en vragen dat je op een paar mag spelen want voor iedereen is een gitaar anders Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Er is geen verschil tussen die 2 gitaren. 't Is namelijk gewoon allebei troep. Waag je nooit aan van die complete pakketten want het zijn complete rampen. Dus, zorg dat je een redelijk budget hebt van ongeveer 300/400 euro en dan gaat het wel lukken. Reageren
moechy Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ok weten jullie dan een redelijke beginnersgitaar tussen de €100 - €400 ? Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Er is geen verschil tussen die 2 gitaren. 't Is namelijk gewoon allebei troep. Waag je nooit aan van die complete pakketten want het zijn complete rampen. Dus, zorg dat je een redelijk budget hebt van ongeveer 300/400 euro en dan gaat het wel lukken. voor een beginner is een starterspakket gewoon genoeg hoor. hij kan eventueel daarna een wat duurdere aanschaffen. Ik zou zeggen koop gewoon een starterspack tegen de 200 euro aan. Reageren
moechy Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Er is geen verschil tussen die 2 gitaren. 't Is namelijk gewoon allebei troep. Waag je nooit aan van die complete pakketten want het zijn complete rampen. Dus, zorg dat je een redelijk budget hebt van ongeveer 300/400 euro en dan gaat het wel lukken. voor een beginner is een starterspakket gewoon genoeg hoor. hij kan eventueel daarna een wat duurdere aanschaffen. Ik zou zeggen koop gewoon een starterspack tegen de 200 euro aan. Dus het pakketje dat ik was tegengekomen is goed genoeg? Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ja ik bedoel waarom zou je dat niet doen. je krijgt er zo veel moois bij. Ik heb ook gewoon zo een pakketje bestelt. Als je daarna eenmaal professioneel wordt kan je altijd nog een betere kopen. Reageren
moechy Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ok bedankt. Verdere reacties en hulp zijn altyd welkom. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ibanez heeft ook goede starterspakketen, die zijn rond de €250. Probeer anders Squier eens, die zijn (als beginner) ook goed. Reageren
moechy Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Het zou een starterspakkettje moeten zijn met een gitaar vooral voor metal enzo eigenlijk... Dus alle hulp is welkom Reageren
Sdajafol Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Neem er dan eentje met een humbucker, werkt beter voor metal. http://feedback.nl/?b=DGPDBLPK&a= http://feedback.nl/?b=GSA60JSUJB&a= Reageren
moechy Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Die eerste ziet me er erg mooi uit en past perfect in men budget. Dus zou ik die dan beter nemen ipv de gitaar die ik eerst toonde? Bewerkt: 5 oktober 2008 door moechy Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik raad je een gitaar aan van Squier of Londoncity, rond de 400 euro. Verder is het ook belangrijk om geen crappy versterker te nemen, maar een redelijke Marshall ofzo. Reageren
moechy Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik ga woensdag eens informeren bij the beat shop hier bij ons in antwerpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.