moechy Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Hey allemaal, Ik heb een vraagje. Ik zou me een elektrische gitaar willen aanschaffen maar ik zou liefst niet al teveel betalen aangezien het men eerste gitaar is enzo... Heb nu niet bepaald verstand van die dingen maar heb al ff rond gekeken en kwam dit tegen. http://www.muziekmetropool.nl/online_beste...t-compleet.html en dit: http://www.muziekmetropool.nl/online_beste..._793/EFS23.html Dus nu is men vraag welke van deze 2 is beter en/of weten jullie mss een gitaar in diezelfde prijsklasse met eventueel versterker enzo bij.. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik heb geen verstand van gitaren maar als ik zo kijk is de eerste de zelfde als de 2de, maar de eerste is een pakket, dus daar zitten nog meer dingen bij. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 ik weet niet veel van gitaren maar ik heb gehoord van me neef die ook een gitaar heb een gitaar is voor iedereen anders je moet gewoon een winkel in lopen en vragen dat je op een paar mag spelen want voor iedereen is een gitaar anders Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Er is geen verschil tussen die 2 gitaren. 't Is namelijk gewoon allebei troep. Waag je nooit aan van die complete pakketten want het zijn complete rampen. Dus, zorg dat je een redelijk budget hebt van ongeveer 300/400 euro en dan gaat het wel lukken. Reageren
moechy Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ok weten jullie dan een redelijke beginnersgitaar tussen de €100 - €400 ? Reageren