NickyHendriks Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Geboorte datum moet je even 18+ invullen. Denk dat het dan wel lukt Ik kan geen geboorte datum invullen maar gewoon tussen 2 dingen kiezen. EDIT: Oeps begreep het verkeerd. Ik kan er nu wel gewoon in. Bewerkt: 5 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Geboorte datum moet je even 18+ invullen. Denk dat het dan wel lukt Ik kan geen geboorte datum invullen maar gewoon tussen 2 dingen kiezen. En dat is toch 13+ of jonger dan 13? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Geboorte datum moet je even 18+ invullen. Denk dat het dan wel lukt Ik kan geen geboorte datum invullen maar gewoon tussen 2 dingen kiezen. En dat is toch 13+ of jonger dan 13? Het is me al gelukt. Maar ik heb een nieuwe Skin gemaakt en die geinstalleerd maar de BAnner in het midden klopt niet meer. Nu komt de Banner niet in het midden Hoe doe ik dit? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik zoek nog steeds een goede skin. Is er een V1.3 Skin die een beetje op de Orange Dawn van GTAgames lijkt? Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Hm, weet niet of hij werkt, maar ik heb ooit de PopOrange skin (ja, alweer Invisionize, registreer je daar toch maar) op mijn forum gezet. Toen GTAForum nog op 1.3 draaide, gebruikten ze deze skin. Volgens een aantal niet de mooiste, oordeel daar zelf maar over. Ergens vind ik 'm op deze skin lijken; natuurlijk niet helemaal, want deze skin is voor 2.3 en daarin zijn een heleboel andere functies bij gekomen. Hopelijk heb je er wat aan.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Op Invisionize vind je eigenlijk alle skins die voor IPB1.3 zijn uitgekomen, verder zoeken levert vaak weinig meer op. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Hm, weet niet of hij werkt, maar ik heb ooit de PopOrange skin (ja, alweer Invisionize, registreer je daar toch maar) op mijn forum gezet. Toen GTAForum nog op 1.3 draaide, gebruikten ze deze skin. Volgens een aantal niet de mooiste, oordeel daar zelf maar over.Ergens vind ik 'm op deze skin lijken; natuurlijk niet helemaal, want deze skin is voor 2.3 en daarin zijn een heleboel andere functies bij gekomen. Hopelijk heb je er wat aan.. Wil je de CSS geven? Ik kan er met mijn account niet op komen. Ik weet niet waarom. Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Wil je de CSS geven? Ik kan er met mijn account niet op komen. Ik weet niet waarom. Een skin bestaat uit meer dan alleen een CSS-file hoor. Je hebt vaak ook andere afbeeldingen. Tevens staat de popOrange skin op meer plaatsen te downloaden, dus dan probeer je het daar even. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Wil je de CSS geven? Ik kan er met mijn account niet op komen. Ik weet niet waarom. Een skin bestaat uit meer dan alleen een CSS-file hoor. Je hebt vaak ook andere afbeeldingen. Tevens staat de popOrange skin op meer plaatsen te downloaden, dus dan probeer je het daar even. Ik kan geen goede vinden. Wilt iemand de download downloaden en dan op Rapidshare ofzo uploaden voor mij? Dan ben ik die persoon erg dankbaar Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) Even een vraag. Werken de skins van Invisionize ook voor Invisionfree? Invisionfree maakt gebruik van IPB 1.3 Final? Zo ja registreer ik mij op die site en zal ik ook die skin vor Zamgod1 even downloaden en naar hem opsturen Bewerkt: 9 oktober 2008 door Sprunk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Even een vraag. Werken de skins van Invisionize ook voor Invisionfree? Invisionfree maakt gebruik van IPB 1.3 Final? Zo ja registreer ik mij op die site en zal ik ook die skin vor Zamgod1 even downloaden en naar hem opsturen Als je IPB 1.3 hebt moet het gewoon werken. Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Toevallig had ik daar nog een account, en ik heb hem even voor je gedownload. Zoals je ziet staat hij in de bijlage. Download hem maar, pak hem uit en plaats het op je forum. Ik hoop dat het lukt, anders moet je maar even vragen. Succes ermee! popOrange1.1.zip Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Aangezien dit een zeer uitgebreidde skin is die ik niet snap om te installeren zoek ik iemand die dit wel kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.