Jump to content

is er een nederlandse ondertitel voor gta 4


rened

Recommended Posts

Ik denk tniet maar mods zullen het wel doen ik wil Marokkaans

Maar op de PS3 kun je niet modden ;)

dat wordt later wel gevonde anders kan je het op de pc .

Maar de topicstarter had het over de PS3 ;)

ja en daar kan het niet bij

maar het is echt niet zo moeilijk te verstaan :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ben benieuwd of je ook ergens een nederlandse ondertitel aan kunt zetten in de ps 3 bij gta 4

maar je verstaat iedereen wel goed :Y

behalve little Jacob :7

En de Oost-Europese praatjes van o.a. Mikhail, Dimitri, Vlad, Roman, ULP en Niko.

Of je moet dat ook kunnen verstaan, (zonder ondertiteling). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

weet k maar ik kan niet zo goed engels , ben pas 2 jaar in nederland .

En Nederlands kan je wel al goed? Nou, dat is mooi om te horen. :)

Je kan anders altijd lezen wat er in de missie gebeurt door de beschrijving te lezen op WikiGTA. Dat kan je hier doen. Er staan trouwens ook nog wat tips bij, dus dan zal je waarschijnlijk ook al minder moeite met de missie zelf hebben.

Als je de storyline hebt uitgespeeld en je begrijpt het verhaal niet echt, dan kan je deze pagina eens lezen. Daar staat uitgelegd hoe het verhaal in elkaar zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal bedankt voor de reakties

Op zich gaat de engelse ondertitel wel maar soms staan er wel dingen in van wat is het nou maar maakt niet uit

had even ge googled en daar gevonden dat er bij oudere versie van gta wel nl ondertitel bij kon dus vandaar mijn vraag

Ik vind het een super spel en het is maar mooi even het beste spel van 2008 geworden

super

leuk forum hier

Link to comment
Delen op andere websites

Bij GTA San Andreas kon je inderdaad wel Nederlandse ondertiteling krijgen. Maar dat is een modificatie. Mensen maken modeficaties en anderen kunnen het downloaden en in het spel zetten. Dit is dus alleen mogelijk op de PC. Dit is hetzelfde als auto's. Mensen passen de bestanden aan, en maken hele andere auto's. Die kan je in het spel zetten en daar kan je gebruik van maken.

Deze ondertiteling is er simpelweg niet. En als hij er komt, dan komt hij alleen op de PC. En GTA IV is nog niet uit op de PC, dus dat duurt nog wel even. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...