Jump to content

No Love Lost


Supermann

Recommended Posts

Ik kan je wel helpen, allereerst pak NIET de motor die klaarstaat. zet een auto neer en ren daarheen. en als je hem alleen maar bij kan houden, raak niet gestrest! als een een eindje verder bent zullen ze* stoppen en kun je ze makkelijk afmaken.

*Er zijn onder weg 3/4 bikers bijgekomen

EDIT : welkom op het forum trouwens ^_^ .

Bewerkt: door forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou handiger zijn als je precies aangaf wat niet lukte. De achtervolging of het vuurgevecht, daar zit toch wel een groot verschil in moet ik zeggen. Na de cutscené kun je zoals mij voorganger al zei, gewoon een auto pakken als je deze bij de plaats neer hebt gezet. Anders kun je er altijd eentje stelen, maar dit kost wel extra tijd. Met een beetje motor-rijervaring kun je de eerste hoofd-biker op zich achtervolgen met een motor die al voor je klaar staat. Als je goed overweg kan met de motor kun je hem onderweg al van de motor schieten en is daarmee de missie al geslaagd. Toch raad ik je, vooral in een pril stadium aan om hem eerst helemaal te achtervolgen met auto of motor en hem daarna samen met zijn vrienden neer te knallen. Zorg dan ook dat je voldoende health meeneemt en desnoods armor. Verder is een shotgun of een AK altijd wel handig voor als je in een schietpartij terecht komt. Voor meer informatie raad ik je aan op deze pagina te kijken van WikiGTA, onze eigen online Grand Theft Auto Walktrough!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook wat moeite gehad met deze opdracht.

Ik volg hem gewoon op de motor die voor je klaar staat. Als je dit wat oefent, gaat dit een stuk sneller en gemakkelijker dan een auto (in mijn geval iig).

Probeer niet te schieten onderweg. Dit leidt nl af van het achtervolgen. Je kunt de handrem (ps3: R1) zachtjes gebruiken in de bochten.

Na een lange achtervolging kom je bij een groep bikers uit. Probeer deze gelijk te beschieten vanaf het moment dat je ze ziet. Je moet er zeker 2 á 3 kunnen raken. Deze zullen vervolgens vallen en je kunt ze meteen uitschakelen.

Dan zal je op de radar de rest kunnen achtervolgen het "parkje" in.

Door middel van R1 kun je dekking zoeken achter de bomen en ze snel elimineren.

Check daarna op de radar of je geen rode stippen meer ziet.

Naar mijn idee zullen ze niet meer vluchten eenmaal in het parkje. Neem dus de tijd.

Dit is hoe ik het heb volbracht. Maar de tips hierboven zullen ook ongetwijveld werken.

Succes!!

ps. Zorg idd wel dat je health en armor goed zitten voor je aan de opdracht begint.

Bewerkt: door RJ-84
Link to comment
Delen op andere websites

Mocht dit allemaal niet lukken, raad ik je aan om ze gewoon te achtervolgen zonder ook maar één kogel af te vuren. Ook als er meer bijkomen. Je kunt ze naar mijn mening in het park gemakkelijk allemaal vermoorden. Dit is hoe ik het heb gedaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vervelende missie... lijkt het. Die motorrijder kun je nooit inhalen. Hoe harder jij rijdt, hoe harder hij gaat rijden. Gewoon niet laten opfokken en rustig met een redelijk rap tempo motorrijder volgen. Zodra je het filmpje krijgt waarin de andere rijders erbij komen, mee het park ingaan. Ruim van tevoren stoppen en achter een boom schuilen met R1. Dan die gasten neerhalen... Overigens geldt voor alle missies dat je met beleid een stuk verder komt. Ik merk aan mezelf dat hoe gefokter je bent, hoe kanslozer de missie :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...