gtakevingta Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 Politie is niet meer normaal heb je geen politie meer achter je aan, dan gaan die gasten op motors nog doorschieten. Of (eastereggforum) jatten je auto!! Gekke gasten hoor.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 Dat van die auto"jatten", dat betekent dat er een crimineeltje of zo is en ze dan een auto pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) Politie is niet meer normaal heb je geen politie meer achter je aan, dan gaan die gasten op motors nog doorschieten.Of (eastereggforum) jatten je auto!! Gekke gasten hoor.... Dus.. vind er niet veel geks aan. :ph34r: [spam] :ph34r: Bewerkt: 29 maart 2005 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtakevingta Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 Nee zijn geen dagelijkse crimineel maar gwoon politie. Is dit een bug of hoort dit??? :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 Nee zijn geen dagelijkse crimineel maar gwoon politie.Is dit een bug of hoort dit??? :angry: :blink: gek, heb het zelf gelukkig nog nooit gemaakt moet je maar overkomen als je net in een getunde auto rijd moet je gewoon doorrijden of houd jij je aan de regels en w8 je altijd bij het stoplicht enzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 als er een politieman achter je loopt en je gaan in het water (zelfs een zwembad of iets waar je kunt staan) dan stopt hij gewoon .ze hebben shrik van water of als een politie auto achter je aan zit in volle vaart en je rijd in het water dan verdinken ze gewoon zelfs als ze maar half onder water zitten :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Dat van die auto"jatten",dat betekent dat er een crimineeltje of zo is en ze dan een auto pakken. dat zou heeeeel goed kunnen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 en rij je met je auto rijden ze achter je aan hahahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) als er een politieman achter je loopt en je gaan in het water (zelfs een zwembad of iets waar je kunt staan) dan stopt hij gewoon .ze hebben shrik van water of als een politie auto achter je aan zit in volle vaart en je rijd in het water dan verdinken ze gewoon zelfs als ze maar half onder water zitten dat had ik nog een eens gemerkt :ph34r: COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 11 april 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Ja ik snap het ook niet ik deed een keer de cheat wanted level op nul en die vent op die motor bleef maar schiete <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Ja ik snap het ook niet ik deed een keer de cheat wanted level op nul en die vent op die motor bleef maar schiete <_< Daar heb ik ook nogal eens last van. Loop je ergens en heb je een paar sterren, doe je even die wanted level cheat, dan zijn al je sterren weg maar ze blijven op je schieten :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Ja ik snap het ook niet ik deed een keer de cheat wanted level op nul en die vent op die motor bleef maar schiete <_< Daar heb ik ook nogal eens last van. Loop je ergens en heb je een paar sterren, doe je even die wanted level cheat, dan zijn al je sterren weg maar ze blijven op je schieten :huh: ja dat wel raar. maar gelukkig komt die politieman niet achter je aan! :smirk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Ja ik snap het ook niet ik deed een keer de cheat wanted level op nul en die vent op die motor bleef maar schiete <_< Daar heb ik ook nogal eens last van. Loop je ergens en heb je een paar sterren, doe je even die wanted level cheat, dan zijn al je sterren weg maar ze blijven op je schieten :huh: ja dat wel raar. maar gelukkig komt die politieman niet achter je aan! :smirk: Ja de motorvent rijd gwn door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Ja ik snap het ook niet ik deed een keer de cheat wanted level op nul en die vent op die motor bleef maar schiete <_< Daar heb ik ook nogal eens last van. Loop je ergens en heb je een paar sterren, doe je even die wanted level cheat, dan zijn al je sterren weg maar ze blijven op je schieten :huh: ja dat wel raar. maar gelukkig komt die politieman niet achter je aan! :smirk: Ja de motorvent rijd gwn door ja dat hadden ze moeten verbeteren COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ja zal een kleine foutje zijn in de game heb ik ook al dikwijls opgemerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.