Jump to content

Politie


gtakevingta

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    3

  • Royce Da 5'9''

    3

  • Mr.Boss

    2

  • gtakevingta

    2

Ik was op de snelweg en er was een kettingbotsing (wat zo vaak gebuert <_< ) en toen had iemand zon wout van zen motor afgereden maar die motor schoof het water in (net buiten SF op snelweg) en die wout komt naar mijn auto toe sleurt mij eruit en rijd het water in :lol: <_< egt vaag die woute

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik snap het ook niet ik deed een keer de cheat wanted level op nul en die vent op die motor bleef maar schiete <_<

rem dan pleur tie van zun motor af hahahah

Tja heb ik als gedaan echt leuk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee zijn geen dagelijkse crimineel maar gwoon politie.

Is dit een bug of hoort dit???

:angry:

:blink: gek, heb het zelf gelukkig nog nooit gemaakt :puh: moet je maar overkomen als je net in een getunde auto rijd :puh: moet je gewoon doorrijden ;) of houd jij je aan de regels en w8 je altijd bij het stoplicht enzo..

how ff als je door t rode licht rijd krijg je dan de politie achter je aan :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op de snelweg en er was een kettingbotsing (wat zo vaak gebuert <_< ) en toen had iemand zon wout van zen motor afgereden maar die motor schoof het water in (net buiten SF op snelweg) en die wout komt naar mijn auto toe sleurt mij eruit en rijd het water in :lol: <_< egt vaag die woute

heb ik ook al gezien.hij sleurde de bestuurder voor mij uit de wagen :ph34r: :(

Link to comment
Delen op andere websites

;) nee want dan zou ik het spel wel niet wilen heben

ow ok nee dan is t goed want vond dat bij maffia (gta wannabee) toch wel een nadeel dat je dat niet kon doen

of was t nou driver :unsure:

ah laat maar t was 1 van die games <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van die auto"jatten",

dat betekent dat er een crimineeltje of zo is en ze dan een auto pakken.

ja kijk in het echt is het zo dat politie auto's van burgers mogen vorderen voor het achtervolgen van individuen welke op enige wijze direct of indirect een gevaar zijn voor verkeer onder artikel 17 van het Wetboek : Vordering van Civiele Voertuigen.

[-Spider-]

Link to comment
Delen op andere websites

ik had laatst ook wel nog iets grappig:ik had de cheat ' nooit politie achter je aan' aan staan. ik steel dan een politieauto(geen wanted-sterren dus :puh: ) ik rij weg en ik zie nog net dat die politieman een auto steelt! hahaha!! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...