Jump to content

weet de naam van missie niet


StraatMarokkaan

Recommended Posts

hey ik snap een missie niet van die ray boccino . je moet dan 3 dealers om brengen in een zwaar luxe hotel , maar als ik de lift uitkom wordt ik meteen doodgepopt . kan iemand me helpen ?

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik snap een missie niet van die ray boccino . je moet dan 3 dealers om brengen in een zwaar luxe hotel , maar als ik de lift uitkom wordt ik meteen doodgepopt . kan iemand me helpen ?

Je bedoelt waarschijnlijk'de missie 'Long Way To Fall'

Zorg voor voldoende armor en een MicroSMG of een AK47/M4 kan ook handig zijn(deze schieten vrij snel)

Als je de lift uitkomt moet je meteen dekking zoeken,op de ps3 is dat met de knop R1,op de 360 is dat de rechter schouderknop.Probeer dan zo snel mogelijk de eerste ventjes dood te schieten,deze zijn het lastigst,de rest is niet zo'n groot probleem,dat vindt ik toch

:cya:

SalvatoreLeone

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, StraatMarokkaan.

Vermoedelijk zit jij vast bij de missie 'Late Checkout'. Hier moet je Isaac de diamantdealer en zijn handlangers koud maken in het Majestic Hotel. Allereerst is het handig om voor volle Health en Body Armor te zorgen voordat je ook maar begint met deze missie. Ook een goed arsenaal aan sterke wapens is op zijn plaats. Jij had vooral problemen met de handlangers toen je uit de lift stapte. Ik raad je aan om voordat je die lift in gaat, al een sterk wapen te selecteren zoals een bijvoorbeeld een Shotgun. Stap uit de lift en zoek meteen dekking. Stap voor stap knal je de dealers af maar probeer zo min mogelijk geraakt te worden. Als het mogelijk is, pak dan wapens op of zelfs health die ergens ligt. Doe alles zo voorzichtig mogelijk want je hebt helemaal geen haast als je uit de lift stapt. Zie voor meer informatie en tips nog eens mij link naar WikiGTA, onze walktrough.

PS: Als je de volgende keer een naam niet weet van een missie, kijk dan even hier of hier en zoek de goede missie uit, dat is stukken makkelijker aangezien mijn voorganger vermoedelijk de verkeerde missie aangaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens kan je die missie ook achterstevoren doen :puh:

Dus inplaats van naar beneden naar boven te gaan, ga je via de schoonmaak lift (waarmee je uiteindelijk ontsnapt) naar boven om ze zo te vermoorden (als ik het goed kan herinneren hoef je dan alleen de bovenste te vermoorden, en niet de rest (kan het ook fout hebben))

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...