Jump to content

Wanted level 6


DaRick1993

Recommended Posts

Terwijl ik nog niet naar de andere eilanden toe kon heb ik het toch klaar gekregen om van Broker/Dukes naar Alderney te gaan en weer terug zonder dood te gaan. Van Alderney naar Algonquin heb ik gedaan door de stunt.

Route:

Heenreis

Terugreis

Bewerkt: door Wiermans
Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is het niet moeilijk om naar een andere stad te gaan en terug te rijzen zonder dood te gaan. Als je een beetje snel bent, je hebt wapens bij je en een volle ring health/armor is het best gemakkelijk. Daarnaast is een beetje rij ervaring altijd wel op zijn plaats. Als je eenmaal langs de blokkade bent gekomen is het best gemakkelijk allemaal en red je het best door in leven te blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

heb je die turisme gecheat ?

want als je dat al hebt gedaan heb je volgens mij ook gewoon de hele tijd de health cheat gebruikt.

excuus als ik het fout heb.

De turismo heb ik op deze locatie gapakt, Bij de garage van Faustin huis.

En natuurlijk heb ik geen health cheats gebruikt, dan is er toch niks meer aan

Link to comment
Delen op andere websites

das zo simpel ! je bent echt mans als je het uren volhoudt met een 6 ster ; RIJDEND! Zonder levenscode , ik redde het een half uur (niet om op te scheppen ofzo :puh: )

Heb je de route niet gezien, Van Alderney naar Algonquin heb ik via de stunt gedaan, die was haast onhaalbaar, Je moest een goed aanloop nemen zonder dat de politie je weer blokkeert.

Op Algonquin heb je minder last van 6 sterren politie en op Alderney heb je meet last van de politie omdat daar de straten niet zo recht zijn

Link to comment
Delen op andere websites

das zo simpel ! je bent echt mans als je het uren volhoudt met een 6 ster ; RIJDEND! Zonder levenscode , ik redde het een half uur (niet om op te scheppen ofzo :puh: )

Heb je de route niet gezien, Van Alderney naar Algonquin heb ik via de stunt gedaan, die was haast onhaalbaar, Je moest een goed aanloop nemen zonder dat de politie je weer blokkeert.

Op Algonquin heb je minder last van 6 sterren politie en op Alderney heb je meet last van de politie omdat daar de straten niet zo recht zijn

in alonquin geen last van politie ? bij elke uitweg daar blokkeren ze alles . en die stunts is best makkelijk hoor :7

Link to comment
Delen op andere websites

das zo simpel ! je bent echt mans als je het uren volhoudt met een 6 ster ; RIJDEND! Zonder levenscode , ik redde het een half uur (niet om op te scheppen ofzo :puh: )

Heb je de route niet gezien, Van Alderney naar Algonquin heb ik via de stunt gedaan, die was haast onhaalbaar, Je moest een goed aanloop nemen zonder dat de politie je weer blokkeert.

Op Algonquin heb je minder last van 6 sterren politie en op Alderney heb je meet last van de politie omdat daar de straten niet zo recht zijn

in alonquin geen last van politie ? bij elke uitweg daar blokkeren ze alles . en die stunts is best makkelijk hoor :7

Ik zei: je hebt MINDER last van de politie dan in Alderney. Dat ze veel blokkeren in Algonquin valt best mee.

Ik was er zelf uit he gebied gereden, politie weg en direct daarna kreeg ik weer 6 sterren politie. Dat heb ik bij Alderney nog nooit gelukt uit het gebied gereden.

Link to comment
Delen op andere websites

Erg, erg netjes.... Alle argwanende mede-forummers hierboven, drop it, dit heb ik nodig!

Ik red het namelijk NIET nu ik verder ben in de game om nog de 6* wanted level achievement te halen in mijn savegame, aangezien ik alle eilanden al unlocked heb en ik never nooit aan die zesde f*ing ster kom!! :duh:

Ik heb het al zeker een kleine drie kwartier uitgehouden met een vijf sterren wanted, maar die zesde ster komt er maar niet bij, hoeveel LCPD en NOOSE ik ook afslacht... :N

Ik zal het dus met een nieuwe savegame moeten doen..... En dat gaat nu zeker lukken! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Erg, erg netjes.... Alle argwanende mede-forummers hierboven, drop it, dit heb ik nodig!

Ik red het namelijk NIET nu ik verder ben in de game om nog de 6* wanted level achievement te halen in mijn savegame, aangezien ik alle eilanden al unlocked heb en ik never nooit aan die zesde f*ing ster kom!! :duh:

Ik heb het al zeker een kleine drie kwartier uitgehouden met een vijf sterren wanted, maar die zesde ster komt er maar niet bij, hoeveel LCPD en NOOSE ik ook afslacht... :N

Ik zal het dus met een nieuwe savegame moeten doen..... En dat gaat nu zeker lukken! :dans:

mij lukt het vaak in die open ziekenhuizen, gewoon paar mensjes die daar zitten afknallen, dan komt er 1 ster, schiet je hem neer, 3 ster, dan krijg je uiteindelijk 6 sterren, en zo snel ga je niet dood :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...