Jump to content

sa-mp afspreektopic

Recommended Posts

Geplaatst:

dit is het algemene afspreektopic van sa-mp hier kan je afspreken met gtaforumers om ze te killen in sa-mp

Geplaatst: (bewerkt)
Waar slaat dit op?

Is toch duidelijk?

Hier kan men tijden afspreken wanneer je in een bepaalde server wilt gaan samenwerken- óf niet samenwerken in SA-MP.

Of het nut heeft weet ik niet, aangezien de meeste hier nu toch wel wat meer aan de IV zitten.

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Geplaatst:

Je loopt achter ventje, elke dag gaat er wel 1 server offline4life staat. Iedereen gaat bijna beginnen met GTA IV.

Geplaatst:
Je loopt achter ventje, elke dag gaat er wel 1 server offline4life staat. Iedereen gaat bijna beginnen met GTA IV.

ja hij heeft gelijk en waar slaat dit op ???

Geplaatst:

helemaal niet gta sa mp wordt nog steeds gespeeld door veel mensen niet veel mensen zullen gta 4 gelijk kunnen spelen en niet veel mesne hebben een snelle internetverbinding

Geplaatst:

helemaal niet gta sa mp wordt nog steeds gespeeld door veel mensen niet veel mensen zullen gta 4 gelijk kunnen spelen en niet veel mesne hebben een snelle internetverbinding

Ten eerste SA:MP Wordt nog gespeeld maar als gta iv er is bijna niet meer,

En je hoeft gta iv niet online te spelen het kan ook gewoon offline.

Vice City multiplayer word toch ook nog steeds gespeeld? (4 jaar na zijn opvolger San Andreas uitkwam):7

Dat er een opvolger in een gamereeks uitkomt, wil niet zeggen dat iedereen overschakelt naar het nieuwe spel. Bovendien heeft GtaIV hoge systeemeisen dus velen zullen het niet eens kunnen spelen.

Maar dit topic gaat over sa:mp afspraken. Er bestond trouwens al een soortgelijk topic maar die werd ook geen succes.

Bewerkt: door =>Sandra<=
Ik vind het niet zon slecht idee hoor

Inderdaad helemaal mee eens :tu:

Inderdaad dit slaat ook bijna nergens op :duh:

Ik heb heel lang GTA Sa en Samp gespeeld.

Tot GTA IV uitkwam deze heb ik een tijdje gespeeld.

Alleen hier ben ik wel heel snel op uit gekeken.

Nu ben ik weer met GTA Sa en Samp begonnen. :tu:

Plus dat er ook nog steeds meer servers bij komen.

Dat is me de laatse tijd erg opgevallen.

Voordat ik met GTA IV begon waren er ongeveer 1100 servers.

Nu ik op GTA IV ben uitgekeken en weer met Sa ben begonnen en Samp zijn er ongeveer 1500 servers!

En toen ik net met samp begon waren er maar rond de 4/500 servers.

Dus dat is gewoonweg grote onzin!

Mag ik dan hier de 1ste zijn die zich hiervoor beschikbaar stelt?

Als je een keer met mij wil sampen dan laat het maar even weten. :D

Bewerkt: door Sjorszzz
Geplaatst:

ik stel me ook beschikbaar dus heb je niks te doen en je wilt samp spelen met een nederlander post dan maar

Geplaatst:

Je moet gewoon een groepje vinden met geïnteresseerde, een server kiezen en dan avonden gaan spelen. Netzoals met de corpsavonden vroeger, dat was altijd gezellig. Zo kan je ook te werk gaan, maar dit zal zo niet helpen denk ik..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...