Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds ik mijn gta sa aan het modden ben, kan ik niet meer opslaan, dan krijg ik de error:

Acces Violation at address 00000000. Read of address 00000000

Maar het probleem zoeken duurt eeuwen denk ik, dus ik wil vragen of jullie een savegame willen maken voor mij (100 % uitgespeeld) in het begin huis, met een elegy tuned met alle tune parts de eerste ervan, paintjob 1 en donker paars gekleurd (jhaa, ik ben kieskeurig :puh: ). En een phoenix erin, met een gimp suit aan.

Waarom?...

Nou, ik wil de skin leon erin zette, en die heeft een gimp suit aan dan (gemode). En die auto's had ik in mijn garage staan voor ik het niet meer kon save.

Dus wie o wie wil het doen plz?...

wraaker

Geplaatst:

Dat is het nou juist :D, ik kan zelf niet opslaan :(. Daarom of iemand een savegame wil maken met al die eisen plz?

btw, nog wel bedankt

Geplaatst:
Sinds ik mijn gta sa aan het modden ben, kan ik niet meer opslaan, dan krijg ik de error:

Acces Violation at address 00000000. Read of address 00000000

Maar het probleem zoeken duurt eeuwen denk ik, dus ik wil vragen of jullie een savegame willen maken voor mij (100 % uitgespeeld) in het begin huis, met een elegy tuned met alle tune parts de eerste ervan, paintjob 1 en donker paars gekleurd (jhaa, ik ben kieskeurig :puh: ). En een phoenix erin, met een gimp suit aan.

Waarom?...

Nou, ik wil de skin leon erin zette, en die heeft een gimp suit aan dan (gemode). En die auto's had ik in mijn garage staan voor ik het niet meer kon save.

Dus wie o wie wil het doen plz?...

wraaker

Heb je versie 1 of versie 2? Wel handig om te vermelden.

Geplaatst:
Ik weet het niet zeker, en het staat ook niet bij het opstarten, ik denk 1, want ik heb veel mods

Nou, ik lees pas dat je niet kan saven...

Los dat probleem op i.p.v. een perfecte savegame te zoeken...^_^

MP.

Geplaatst: (bewerkt)

Savegames hebben niks met mods te maken. Als je V2 spel hebt. En je wilt modden dan gebruik je de patch. De savegame veranderd niet. Ik heb wel een handige manier om dit te controleren.

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

• ...568KB, dan heb je V1 (savegame)
  • ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

Ok, vertel ons maar welke savegame je hebt.

Als je zeker weet dat het door de mods komt, kan je net zo goed de mods eruit halen. Dit gaat ook gemakkelijk door gewoon het hele spel opnieuw te installeren. Je savegames behoudt je gewoon, en de mods gaan eruit. Hoe makkelijk wil je het hebben?

Succes!

Bewerkt: door Visser23

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...