vw53steven Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Eey iedereen Weet iemand misschien hoe ik tijdens de missie Just Business die truck kan jatten terweil de auto's er op staan? Of is dat onmogelijk, of is er een andere manier om aan zo'n truck met auto's te komen? Bewerkt: 5 oktober 2008 door vw53steven Reageren
Donwell Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 In de missie is het onmogelijk om die truck (mét auto's) te stelen, ook niet met behulp van cheats, zo ver ik weet. Als je de missie niet speelt is het ook onmogelijk om wagens te vervoeren met de Packer, omdat ze er na verloop van tijd afvallen en beschadigen. Als je toch wagens wilt vervoeren, raad ik je de Tractor of Towtruck aan. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Die truck valt niet te jatten, jij zit op de motor en kan niet afstappen en de truck rijd ook een vaste route, dus die stopt niet als je ervoor staat. Je kan wel een packer jatten en een motor of auto er zelf op zetten, maar zodra je gaat rijden zullen ze eraf vallen. Je kunt dus geen auto's op de packer krijgen. EDIT: Te laat.. Bewerkt: 5 oktober 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik heb een toevoeging aan jullie verhalen. Als je een Packer jat en je zet een auto op de boveste plank, en die doe je ervolgens omhoog, blijft hij staan. Je moet wel heel erg voorzichtig rijden, anders valt hij er alsnog af. Ook raar: De auto erop zal voortdurend slippen, en er zal rook van de banden af komen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Bestaat er een mod dat de Auto's gewoon blijven zitten? Staat dat in de SCM? Want dan pas ik het niet an. Ik wil namelijk CLEO gebruiken Reageren
Donwell Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Je kunt wel een voertuig bovenop zetten, inderdaad. Maar de kans is vrij groot dat 'ie er twee straten verderop al af ligt, of beschadigd is. Overigens staat in de engine (dacht ik?) geprogrammeerd dat er geen twee wagens 'in elkaar' kunnen worden geplaatst. Daarom is je wagen snel beschadigd als je hem op de onderste plank van de Packer zet. Op de bovenste gaat nog redelijk, maar dan valt je wagen er ook vrij snel af. Reageren
vw53steven Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 oke, ik wist niet dat je die bovenste plank omhoog kon doen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ja, dat is mogelijk.. Probeer maar eens op 'Numpad 8' te drukken en in te houden. Je zult dan zien dat de klep omhoog gaat en recht gaat staan. Je kan 'Numpad 2' gebruiken om hem weer omlaag te doen. Deze toetsen kun je ook voor andere voertuigen gebruiken, zoals de Forklift, Towtruck en nog andere. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 De engine van SA laat het niet toe dat twee of meer voertuigen op elkaar staan. Vandaar dat het onmogelijk is om (buiten missies) voertuigen op de packer te laden. Reageren
K.O. Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 De engine van SA laat het niet toe dat twee of meer voertuigen op elkaar staan. Vandaar dat het onmogelijk is om (buiten missies) voertuigen op de packer te laden.Maar als het ín een missie wel mogelijk is, zou je naar het (SCM) script van die missie kunnen kijken. Grote kans dat je daar kunt zien hoe de auto's aan elkaar 'bevestigd' worden. In principe kun je dit vervolgens ook toepassen buiten de missie, niet waar? Ik ben niet zo thuis in de SCM/CLEO wereld, maar misschien is het het kijken waard. Reageren
Noviozone Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 De engine van SA laat het niet toe dat twee of meer voertuigen op elkaar staan. Vandaar dat het onmogelijk is om (buiten missies) voertuigen op de packer te laden. Klik op link en open map GTA SA http://mvs.noviositesallinone.nl/#50.0 Wat is het probleem? Reageren
vw53steven Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Klik op link en open map GTA SAhttp://mvs.noviositesallinone.nl/#50.0 Wat is het probleem? nou als ik de truck vol laad met auto's en ga rijden dan vallen ze er af, en ik dacht, misschien is er een mogelijkheid dat ze er niet afvallen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Je kan natuurlijk wél auto's op de packer zetten, zoals op de aangegeven screens, maar het nadeel van die engine is dat zodra je gaat rijden de wagens allemaal gaan ''slippen'' en eraf vallen. Je kunt ze er dus wel op krijgen, maar ze er niet op houden. Reageren
vw53steven Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Je kan natuurlijk wél auto's op de packer zetten, zoals op de aangegeven screens, maar het nadeel van die engine is dat zodra je gaat rijden de wagens allemaal gaan ''slippen'' en eraf vallen. Je kunt ze er dus wel op krijgen, maar ze er niet op houden. inderdaad, en vind ik dus wel jammer, dat ze er niet op blijven zitten Reageren
FerryN Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Maar als het ín een missie wel mogelijk is, zou je naar het (SCM) script van die missie kunnen kijken. Grote kans dat je daar kunt zien hoe de auto's aan elkaar 'bevestigd' worden. In principe kun je dit vervolgens ook toepassen buiten de missie, niet waar? Ik ben niet zo thuis in de SCM/CLEO wereld, maar misschien is het het kijken waard.Niet mogelijk, zoals bij Cop Wheels, die motoren en packer zijn zo geprogrammeerd zodat de motoren erop kunnen blijven staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.