Jump to content

packer truck

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eey iedereen

Weet iemand misschien hoe ik tijdens de missie Just Business die truck kan jatten terweil de auto's er op staan?

Of is dat onmogelijk, of is er een andere manier om aan zo'n truck met auto's te komen?

post-98194-1223190705_thumb.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:

In de missie is het onmogelijk om die truck (mét auto's) te stelen, ook niet met behulp van cheats, zo ver ik weet. Als je de missie niet speelt is het ook onmogelijk om wagens te vervoeren met de Packer, omdat ze er na verloop van tijd afvallen en beschadigen. Als je toch wagens wilt vervoeren, raad ik je de Tractor of Towtruck aan.

Geplaatst: (bewerkt)

Die truck valt niet te jatten, jij zit op de motor en kan niet afstappen en de truck rijd ook een vaste route, dus die stopt niet als je ervoor staat. Je kan wel een packer jatten en een motor of auto er zelf op zetten, maar zodra je gaat rijden zullen ze eraf vallen. Je kunt dus geen auto's op de packer krijgen. :)

EDIT: Te laat.. :puh:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Ik heb een toevoeging aan jullie verhalen.

Als je een Packer jat en je zet een auto op de boveste plank, en die doe je ervolgens omhoog, blijft hij staan.

Je moet wel heel erg voorzichtig rijden, anders valt hij er alsnog af.

Ook raar: De auto erop zal voortdurend slippen, en er zal rook van de banden af komen. :bonk:

Geplaatst:

Bestaat er een mod dat de Auto's gewoon blijven zitten?

Staat dat in de SCM?

Want dan pas ik het niet an. Ik wil namelijk CLEO gebruiken

Geplaatst:

Je kunt wel een voertuig bovenop zetten, inderdaad. Maar de kans is vrij groot dat 'ie er twee straten verderop al af ligt, of beschadigd is.

Overigens staat in de engine (dacht ik?) geprogrammeerd dat er geen twee wagens 'in elkaar' kunnen worden geplaatst. Daarom is je wagen snel beschadigd als je hem op de onderste plank van de Packer zet. Op de bovenste gaat nog redelijk, maar dan valt je wagen er ook vrij snel af.

Geplaatst:

Ja, dat is mogelijk.. :)

Probeer maar eens op 'Numpad 8' te drukken en in te houden. Je zult dan zien dat de klep omhoog gaat en recht gaat staan. Je kan 'Numpad 2' gebruiken om hem weer omlaag te doen. Deze toetsen kun je ook voor andere voertuigen gebruiken, zoals de Forklift, Towtruck en nog andere. ;)

Geplaatst:

De engine van SA laat het niet toe dat twee of meer voertuigen op elkaar staan. Vandaar dat het onmogelijk is om (buiten missies) voertuigen op de packer te laden.

Geplaatst:
De engine van SA laat het niet toe dat twee of meer voertuigen op elkaar staan. Vandaar dat het onmogelijk is om (buiten missies) voertuigen op de packer te laden.
Maar als het ín een missie wel mogelijk is, zou je naar het (SCM) script van die missie kunnen kijken. Grote kans dat je daar kunt zien hoe de auto's aan elkaar 'bevestigd' worden. In principe kun je dit vervolgens ook toepassen buiten de missie, niet waar? Ik ben niet zo thuis in de SCM/CLEO wereld, maar misschien is het het kijken waard.
Geplaatst:

Je kan natuurlijk wél auto's op de packer zetten, zoals op de aangegeven screens, maar het nadeel van die engine is dat zodra je gaat rijden de wagens allemaal gaan ''slippen'' en eraf vallen. Je kunt ze er dus wel op krijgen, maar ze er niet op houden. :)

Geplaatst:
Je kan natuurlijk wél auto's op de packer zetten, zoals op de aangegeven screens, maar het nadeel van die engine is dat zodra je gaat rijden de wagens allemaal gaan ''slippen'' en eraf vallen. Je kunt ze er dus wel op krijgen, maar ze er niet op houden. :)

inderdaad, en vind ik dus wel jammer, dat ze er niet op blijven zitten :-(

Geplaatst:
Maar als het ín een missie wel mogelijk is, zou je naar het (SCM) script van die missie kunnen kijken. Grote kans dat je daar kunt zien hoe de auto's aan elkaar 'bevestigd' worden. In principe kun je dit vervolgens ook toepassen buiten de missie, niet waar? Ik ben niet zo thuis in de SCM/CLEO wereld, maar misschien is het het kijken waard.
Niet mogelijk, zoals bij Cop Wheels, die motoren en packer zijn zo geprogrammeerd zodat de motoren erop kunnen blijven staan. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...