Sjorszzz Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Hallo, Ik loop tegen een paar problemen op. Namelijk: In de lijst met alle wapen ID nummers staat ook de jetpack en NightVision enzo bij. Maar als ik deze met een wapencommando wil krijgen lukt dit niet. Bijv. GivePlayerWeapon(playerid, 44 0); Dit is niet helemaal goed dat weet ik, (maar even als voorbeeld) Dan krijg ik als ik het uitprobeer niet deze NightVision. Bij de jepack gebruik ik een ander commando zoiets als CreateSpecialWeapon(playerid, 46 0); (Dit klopt ook niet maar even als voorbeeld) Met de jetpack werkt het wel. Dit is een iets anders commando. Ik heb dit commando voor speciale wapens ook al gebruikt om die Nightvision te krijgen maar het werkt niet. Kan iemand me hierbij helpen om die te krijgen? Alvast bedankt Bewerkt: 5 oktober 2008 door Sjorszzz Reageren
recromancer Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) weet niet of dit goed is hoor als ik het verkeerd gelezen heb zeg het dan!, public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]); { if(strcmp("/nv", cmdtext, true, 10) == 0) } GivePlayerWeapon(playerid,44,1); SendClientMessage, COLOR_RED,"You Now Have An NightVision"); return 1; kijk even of dat goed is ,als het niet zo is srry dan :] Grtz RecroMancer Bewerkt: 5 oktober 2008 door recromancer Reageren
recromancer Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Bijv. GivePlayerWeapon(playerid, 44 0);Dit is niet helemaal goed dat weet ik, (maar even als voorbeeld) Dan krijg ik als ik het uitprobeer niet deze NightVision. je krijgt die NightVision volgens mij niet omdat jij dit hebt gedaan ik maak er even een command van: { if (strcmp("/nightvision", cmdtext, true, 10) == 0) } GivePlayerWeapon(playerid,44,0); return 1; jij hebt : GivePlayerWeapon(playerid,44,0); maar het moet zijn: GivePlayerWeapon(playerid,44,1); jij geeft jezelf eigenlijk GEEN nightvision want je geeft het 0 "ammo" dus dan heb je het niet, als jij jezelf 1 "ammo" gefet bij nightvision heb je het volgens mij wel. kijk even of dat werkt suc6 Grtz RecroMancer Bewerkt: 5 oktober 2008 door recromancer Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Hmm ik ga het eens proberen. Maar toch vind ik het wel raar want, bij een parachute werkt het alleen als ik er een 0 bij zet. Reageren
recromancer Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Hmm ik ga het eens proberen.Maar toch vind ik het wel raar want, bij een parachute werkt het alleen als ik er een 0 bij zet. ja bij mij ook maar zet voor de zeker hijd bij "parachut,jetpack,nightvision,bat,enz" allemaal een 1 dan weet je zeker dat je 1 heb Edit: Het werkt GivePlayerWeapon(playerid,44,1); dat werkt ik heb het even uitgetest. Grtz RecroMancer Bewerkt: 5 oktober 2008 door recromancer Reageren
WackoX Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);{ if(strcmp("/nv", cmdtext, true, 10) == 0) } GivePlayerWeapon(playerid,44,1); SendClientMessage, COLOR_RED,"You Now Have An NightVision"); return 1; wtf ben jij hier aan het doen dan? zo moet het: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);{ if(strcmp("/nv", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,44,1); SendClientMessage, COLOR_RED,"You have now a NightVision."); return 1; } return 0; } Bewerkt: 5 oktober 2008 door WackoX Reageren
recromancer Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);{ if(strcmp("/nv", cmdtext, true, 10) == 0) } GivePlayerWeapon(playerid,44,1); SendClientMessage, COLOR_RED,"You Now Have An NightVision"); return 1; wtf ben jij hier aan het doen dan? zo moet het: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);{ if(strcmp("/nv", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,44,1); SendClientMessage, COLOR_RED,"You have now a NightVision."); return 1; } return 0; } dat was niet bedoeld voor in z'n script het was een voorbeeld voor die GivePlayerWeapon(playerid,44,0); maar het is al opgelost! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Inderdaad het is al opgelost. Het lag aan die 0 die een 1 had moeten zijn. Toch bedankt recromancer Reageren
recromancer Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Inderdaad het is al opgelost.Het lag aan die 0 die een 1 had moeten zijn. Toch bedankt recromancer Graag Gedaan en onthoud "parachut,jetpack,nightvision,knuppel,enz" allemaal een 1 zijn. Grtz RecroMancer Bewerkt: 5 oktober 2008 door recromancer Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);{ if(strcmp("/nv", cmdtext, true, 10) == 0) } GivePlayerWeapon(playerid,44,1); SendClientMessage, COLOR_RED,"You Now Have An NightVision"); return 1; wtf ben jij hier aan het doen dan? zo moet het: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);{ if(strcmp("/nv", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,44,1); SendClientMessage, COLOR_RED,"You have now a NightVision."); return 1; } return 0; } WackoX, als je het zo goed weet, doe het dan ook goed. Achter een Callback hoor NOOIT een ; Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Het is nog maar half gelukt zie ik net. Steeds als iemand in mijn server de Nightvision gebruikt ziet iedereen in de server dat groene beeld. Terwijl er 1 iemand dat ding heeft gebruikt. Weet niet waar het het aan ligt. Maar kan iemand helpen om dit op te lossen? Reageren
Sandra Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Het is nog maar half gelukt zie ik net.Steeds als iemand in mijn server de Nightvision gebruikt ziet iedereen in de server dat groene beeld. Terwijl er 1 iemand dat ding heeft gebruikt. Weet niet waar het het aan ligt. Maar kan iemand helpen om dit op te lossen? Nightvision werkt niet goed in sa:mp Reageren
recromancer Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);{ if(strcmp("/nv", cmdtext, true, 10) == 0) } GivePlayerWeapon(playerid,44,1); SendClientMessage, COLOR_RED,"You Now Have An NightVision"); return 1; wtf ben jij hier aan het doen dan? zo moet het: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);{ if(strcmp("/nv", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,44,1); SendClientMessage, COLOR_RED,"You have now a NightVision."); return 1; } return 0; } WackoX, als je het zo goed weet, doe het dan ook goed. Achter een Callback hoor NOOIT een ; ja maar eals je die ; niet bij de calback zet in dit script krijg je van die fouten maar met die ; zijn de fouten weg en werkt het :] Reageren
Sandra Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 ja maar eals je die ; niet bij de calback zet in dit script krijg je van die fouten maar met die ; zijn de fouten weg en werkt het :] Onzin, met een ; aan het eind van deze regel public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]); krijg je een heleboel errors Reageren
recromancer Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 ja maar eals je die ; niet bij de calback zet in dit script krijg je van die fouten maar met die ; zijn de fouten weg en werkt het :] Onzin, met een ; aan het eind van deze regel public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]); krijg je een heleboel errors Hhhhm ja Sandra Je hebt gelijk, als je dit doet public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]); zonder een command krijg je errors. want ik had een keer een paar fouten van expect token ";" but found "if' dus dan doe ik een ; bij public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) dan zijn mijn fouten weg :] maar zonder dat krijg ik veel fouten ja! Grtz RecroMancer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.