Jump to content

scarface of de godfather?


Dr.Oppai

Recommended Posts

The Godfather is gewoon beter in het totale plaatje. Er gebeurt erg veel, en als je het allemaal een beetje volgt is deze trilogie geweldig.

Al met al vind ik Scarface een geweldige sfeer hebben. Het zijn allebij films die je vaker wilt zien, maar Scarface zou bij mij dan toch echt voorang krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor Scarface. The Godfather en Scarface hebben beide een goed verhaal, alleen in Scarface is meer actie en dat vind ik ook belangrijk.

Verder vind ik het tropische 80s sfeertje erg coowl, net als in VC.

Greetzz

GTAgangsta

Link to comment
Delen op andere websites

M'n Avatar zegt genoeg denk ik.

Scarface FTW!!!

Heb de game ondertussen al 2x helemaal uitgespeelt en het blijft even leuk Sosa neerknallen op het einde.

De film zelf heb ik al een paar keer gezien. (Ben de tel eerlijk gezegd kwijtgeraakt.)

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Ik ga natuurlijk voor The Godfather ! Capische ?! :bier:
Tja, The Godfather is natuurlijk de beste film ooit, daar kan Scarface alleen van dromen. The Godfather heeft een geweldige maffia sfeer, ontzettend sterk verhaal, en voldoende actie. The Godfather is absoluut niet saai, het is alleen zo dat het niet draait om actie, het gaat allemaal om het verhaal, de actie zorgt voor wat hoogtepunten.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...