Ottoman 47 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Hmmmmm. In The Godfather speelt Al Pacino, maar in Scarface ook. Hij is mijn lievelinks acteur, dus het is wel eerlijk gezegt moeilijk te kiezen. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 The godfather want hij heeft mooier verhaal dan scarface en sfeer is echt geweldig. Maar Sarface is ook goed maar ik vind the godfather iets beter dan scarface. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Scarface Ik vind scarface een mooier spel door de tropische sfeer en het schelden van tony, dat heeft ook wel iets . Verder heb je in scarface meer mogelijkheden dan in the godfather. EDIT: Ik dacht ff dat het om het spel ging , srry ... Maar dan nog vind ik Scarface mooier, omdat het tropische sfeertje mooier is en dat er meer actie in voor komt. The GF is veel gepraat vind ik, maar ja, ieder zijn eigen mening Bewerkt: 5 november 2008 door GTAgangsta Reageren
studio dewolf Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Meer mogelijkheden Het is geen game maar wel film,hé Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Meer mogelijkheden Het is geen game maar wel film,hé Srry,, ,, zat ik ff verkeerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.