gammie_ Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Hallo leden, ik speel sinds kort Harvest Moon DS, alleen loop ik toch tegen een paar dingen aan die ik niet begrijp. Zo wil ik beginnen met een paar kippen, ik heb nu 3692G (= je geld) ik was dus van plan om 2 kippen te kopen, alleen kon dat niet, omdat ze mij vertelden dat ik eerst een ''Bird Shed'' nodig had, oftewel een kippen schuur/loods. Ik heb even op internet gezocht en kwam deze website tegen: hm-ds.dsplanet.nl/harvest moon DS. Heel handig lijstje, maar ik heb echt een vermogen nodig om het te laten bouwen, zo staat er bij Bird Shed dat je het kan bouwen van gras, hout, steen of gold-lumber. Bij gras en hout staat er al dat het zo omwaait of in iedergeval niet lang blijft staan en dat het niet aangeraden wordt, om daar kippen en/of koeien te stallen. Dus er blijft nog steen en gold lumber over, maar dat kost nog meer dan mijn huis even te upgrade! en dan heb ik de kippen nog niet eens betaald... Is dit echt zo ingewikkeld? En hoe pak ik dit het beste aan? Ik snap er nog niet veel van. Bij de vorige Harvest Moon delen had je altijd al een schuurtje voor kippen. En eeuwig plantjes verbouwen gaat ook zo snel vervelen. Nog een tweede vraag: Waar kan ik meubels kopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.