kasco Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) dankjewel allemaal ik heb hulp gehad van een vriend en het is gelukt dankje ik zit nog wel met een VRAAG:P (zie ander topic) Bewerkt: 5 oktober 2008 door kasco Reageren
K.O. Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Voor zover ik weet zijn er geen .dff -> .3ds converters. Wel kun je, als je 3D Studio Max hebt, waar ik vanuit ga (anders zou een .3ds bestand immers net zo nutteloos zijn), met bepaalde scripts .dff bestanden importeren. De scripts zijn gemaakt door Kam en je kunt ze hier (direct) of hier (indirect) downloaden. Ze schijnen niet voor alle versies van 3dsmax te werken, maar met versie 7 heb ik in elk geval goede resultaten behaald. Hoe je de scripts verder moet installeren staat in het bijgeleverde .txt bestandje vermeld. Reageren
kasco Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Voor zover ik weet zijn er geen .dff -> .3ds converters. Wel kun je, als je 3D Studio Max hebt, waar ik vanuit ga (anders zou een .3ds bestand immers net zo nutteloos zijn), met bepaalde scripts .dff bestanden importeren. De scripts zijn gemaakt door Kam en je kunt ze hier (direct) of hier (indirect) downloaden. Ze schijnen niet voor alle versies van 3dsmax te werken, maar met versie 7 heb ik in elk geval goede resultaten behaald. Hoe je de scripts verder moet installeren staat in het bijgeleverde .txt bestandje vermeld. dankje maar ik heb 9 (3Ds max 2009) en nu? Bewerkt: 5 oktober 2008 door kasco Reageren
K.O. Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Gewoon proberen. Ik heb geen idee of het lukt, maar iets ergs kan er toch niet gebeuren als het niet lukt. Mocht het niet lukken, dan heb je een grote kans dat je weet waar het aan ligt. Dan zul je dus aan 3DSMax 7 proberen te moeten komen, of je vraagt iemand anders (met 3dsmax7) of hij/zij de bestanden om wil zetten naar .3ds en naar jou wil sturen. Deze kun je dan vervolgens wel openen in 3dsmax9. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.