Jump to content

duiven / pigeons / flying rats


abdoela

Recommended Posts

als je een aantal van die beestem hebt geschoten

je gaat dood

moet je die beesten dan weer opnieuw schiete ?

ik heb ondertussen paar x dood gegaan

x ge-saved

vandaag wil ik weer verder gaan

en staat er als ik zon beest vermoord 196 pigeons left

ik had al 2 steden afgeknald :?

Link to comment
Delen op andere websites

Neen, als je achteraf saved zullen alle Flying Rats die hebt geschoten ook geschoten zijn. Dit hoef je dus niet meer opnieuw te doen. Je zal waarschijnlijk op je autosave-savegame spelen, en daarop zal je nog 196 pigeons moeten schieten. Je moet dus even je savegame laden waarmee je dus op gesaved hebt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe doen julie dit :? gaan julie steeds op zoek naar duiven, of knal je ze neer wanneer je ze toevallig tegekomt ?

op wikigta staat waar je duif 1 enzo kunt vinden maar op de kaart moet je dan steeds zoeken waar duif 1 staat, kan iemand me helpen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hoe doen julie dit :? gaan julie steeds op zoek naar duiven, of knal je ze neer wanneer je ze toevallig tegekomt ?

op wikigta staat waar je duif 1 enzo kunt vinden maar op de kaart moet je dan steeds zoeken waar duif 1 staat, kan iemand me helpen :bonk:

Persoonlijk zou ik gaan voor deze site:

http://dl.gamesradar.com/photos/GTAMaps/Pi...ns_complete.jpg (Kaart, nummering "Flying Pigeons")

&

http://www.gamesradar.com/f/gta-iv-pigeon-...050210174578002 (De aanwijzingen & screenshots van de plekken waar de "Flying Pigeons" zich per nummering bevinden).

Ik gebruikte zelf ook deze site in plaats van de map van GTAwiki. Omdat deze guide je eigenlijk een veel beter idee geeft van de plek van de desbetreffende "Flying Pigeon" waar je naar op zoek bent. ;)

Bewerkt: door Farynthane
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...