Ar Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Ik wil graag GTAIV spelen op mijn PC, maar kan ik dat doen als ik dit systeem heb: Mijn computer is een Acer Aspire L3600, Intel® Pentium® Dual CPU E2140 @ 1.60GHZ, geheugen (RAM) 2038MB, Type computer 32-bits besturingssyteem? Alvast bedankt voor de hulp. Bewerkt: 6 oktober 2008 door Ar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik raad je aan om even in dit topic een kijkje te nemen. Daar staan alle systeemeisen die je nodig hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Dus??? Kan het wel of niet, ik heb namelijk totaal geen verstand van computers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Je hebt sowieso een goede processor. Je hebt 2GB RAM nodig, en dat heb je. Alleen, je moet nog 18GB ruimte hebben op je harde schijf. Ik weet niet of je dat hebt. Ik neem aan dat je wel Windows XP hebt, want dat heb je nodig. Namelijk: Windows XP SP2. Ook moet je een DVD Rom speler hebben. Videokaart eisen: 512MB Direct3D 10 compatibel of Direct3D 9 card compatibel met Shader Ik weet dus niet of je het kan. Ik kan niet zoveel met deze informatie. Maar aangezien je wel een goede processor hebt, en 2GB Ram hebt denk ik wel dat het kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...