Ar Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Ik wil graag GTAIV spelen op mijn PC, maar kan ik dat doen als ik dit systeem heb: Mijn computer is een Acer Aspire L3600, Intel® Pentium® Dual CPU E2140 @ 1.60GHZ, geheugen (RAM) 2038MB, Type computer 32-bits besturingssyteem? Alvast bedankt voor de hulp. Bewerkt: 6 oktober 2008 door Ar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik raad je aan om even in dit topic een kijkje te nemen. Daar staan alle systeemeisen die je nodig hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Dus??? Kan het wel of niet, ik heb namelijk totaal geen verstand van computers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Je hebt sowieso een goede processor. Je hebt 2GB RAM nodig, en dat heb je. Alleen, je moet nog 18GB ruimte hebben op je harde schijf. Ik weet niet of je dat hebt. Ik neem aan dat je wel Windows XP hebt, want dat heb je nodig. Namelijk: Windows XP SP2. Ook moet je een DVD Rom speler hebben. Videokaart eisen: 512MB Direct3D 10 compatibel of Direct3D 9 card compatibel met Shader Ik weet dus niet of je het kan. Ik kan niet zoveel met deze informatie. Maar aangezien je wel een goede processor hebt, en 2GB Ram hebt denk ik wel dat het kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 De systeemeisen die Visser geeft zijn wel niet de officiele. Dit zijn systeemeisen die Games For Windows even op hun site had gezet, maar na een tijdje hebben ze het er, zonder aankondiging, afgehaald. Dit waren dus waarschijnlijk niet de juiste systeemeisen. Overigens waren het ook de aanbevolen systeemeisen, en niet de minimale. Maar met een Dual Core processor en 2 GB RAM, en Vista kom je er zeker hoor. Alleen is je videokaart ook heel belangrijk, en die heb je niet gegeven. Je kan anders best heel je PC posten met behulp van de Flitskikker InfoTool. Maar hoogstwaarschijnlijk zit jij dus goed met je PC'tje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Hoe kom ik erachter hoe mijn videokaart is? Bewerkt: 5 oktober 2008 door Ar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Hoe kom ik erachter hoe mijn videokaart is? Zoals ik al zei moet je eerst dit programmatje downloaden, het openen, op BB Code Genereren klikken, en dan hier posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Videokaart geheugengrootte 320 MB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Videokaart geheugengrootte 320 MB Dan ben je al bijna zeker dat je GTA IV aan kan, maar kan je ook even de naam van je Videokaart geven? Daarmee kan ik veel meer dan alleen je geheugengrootte. Maar, aan jouw geheugengrootte te zien, zal je GTA IV wel kunnen draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 De naam van de videokaart is Intel® G33/G31Express Chipset Family Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snowdog Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 De naam van de videokaart is Intel® G33/G31Express Chipset Family Das weer wat slechter, ik betwijfel of een integrated kaart gta IV aankan... Maar wie weet, misschien kan je het net spelen op minimale instellingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 Vista kan toch ook he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 Vista kan toch ook he? Vista kan zeker. Ik denk dat je meer moet hopen dat het op Windows XP kan, dan op Windows Vista. Maar allebei de besturingssystemen zullen GTA IV, zo goed als zeker ondersteunen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snowdog Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 Ja het is een game voor windows... Games for windows moeten als keuring sowiezo beide Vista 32 bit en Vista 64 aan kunnen om de titel game for windows te krijgen... Xp zal natuurlijk ook werken... Er is geen game die ''echt'' niet werkt op xp, zelfs op de games waar je vista '''nodig'' voor hebt zijn hacks uit om het in xp te spelen. Het enige waar je op kan rekenen is dat je in XP geen directx10 features hebt maarja dx10 stelt tot nu toe niet veel voor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.