Jump to content

Kan ik ook GTA4 spelen?

Ar

Recommended Posts

Ik wil graag GTAIV spelen op mijn PC, maar kan ik dat doen als ik dit systeem heb:

Mijn computer is een Acer Aspire L3600, Intel® Pentium® Dual CPU E2140 @ 1.60GHZ, geheugen (RAM) 2038MB, Type computer 32-bits besturingssyteem?

Alvast bedankt voor de hulp.

Bewerkt: door Ar
Delen op andere websites

Je hebt sowieso een goede processor. Je hebt 2GB RAM nodig, en dat heb je.

Alleen, je moet nog 18GB ruimte hebben op je harde schijf. Ik weet niet of je dat hebt. Ik neem aan dat je wel Windows XP hebt, want dat heb je nodig. Namelijk: Windows XP SP2. Ook moet je een DVD Rom speler hebben.

Videokaart eisen: 512MB Direct3D 10 compatibel of Direct3D 9 card compatibel met Shader

Ik weet dus niet of je het kan. Ik kan niet zoveel met deze informatie. Maar aangezien je wel een goede processor hebt, en 2GB Ram hebt denk ik wel dat het kan ;)

Delen op andere websites

De systeemeisen die Visser geeft zijn wel niet de officiele. Dit zijn systeemeisen die Games For Windows even op hun site had gezet, maar na een tijdje hebben ze het er, zonder aankondiging, afgehaald. Dit waren dus waarschijnlijk niet de juiste systeemeisen. Overigens waren het ook de aanbevolen systeemeisen, en niet de minimale.

Maar met een Dual Core processor en 2 GB RAM, en Vista kom je er zeker hoor. Alleen is je videokaart ook heel belangrijk, en die heb je niet gegeven. Je kan anders best heel je PC posten met behulp van de Flitskikker InfoTool.

Maar hoogstwaarschijnlijk zit jij dus goed met je PC'tje. :)

Delen op andere websites

Videokaart geheugengrootte 320 MB

Dan ben je al bijna zeker dat je GTA IV aan kan, maar kan je ook even de naam van je Videokaart geven? Daarmee kan ik veel meer dan alleen je geheugengrootte. Maar, aan jouw geheugengrootte te zien, zal je GTA IV wel kunnen draaien.

Delen op andere websites

De naam van de videokaart is Intel® G33/G31Express Chipset Family

Das weer wat slechter, ik betwijfel of een integrated kaart gta IV aankan...

Maar wie weet, misschien kan je het net spelen op minimale instellingen.

Delen op andere websites

Ja het is een game voor windows...

Games for windows moeten als keuring sowiezo beide Vista 32 bit en Vista 64 aan kunnen om de titel game for windows te krijgen...

Xp zal natuurlijk ook werken... Er is geen game die ''echt'' niet werkt op xp, zelfs op de games waar je vista '''nodig'' voor hebt zijn hacks uit om het in xp te spelen. Het enige waar je op kan rekenen is dat je in XP geen directx10 features hebt maarja dx10 stelt tot nu toe niet veel voor...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...