gybrus Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Een ideetje dat ik in mijn hoofd heb zitten ;o Reageren
Joriz Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ben bang dat je een andere naam moet verzinnen want een Nederlandse student heeft al een spel met de naam Blob gemaakt (zie Tweakers forum) Maar ondanks dat het een zeer mooie tekening is en het een mooi flash achtig spel lijkt wil ik wel weten wat je spel inhoud. Reageren
T@rget Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ben bang dat je een andere naam moet verzinnen want een Nederlandse student heeft al een spel met de naam Blob gemaakt (zie Tweakers forum)Maar ondanks dat het een zeer mooie tekening is en het een mooi flash achtig spel lijkt wil ik wel weten wat je spel inhoud. Heh, ziet er grappig uit, ben dat spel even aan het downloaden... bedankt voor de link Reageren
gybrus Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Ben bang dat je een andere naam moet verzinnen want een Nederlandse student heeft al een spel met de naam Blob gemaakt (zie Tweakers forum)Maar ondanks dat het een zeer mooie tekening is en het een mooi flash achtig spel lijkt wil ik wel weten wat je spel inhoud. Verrek Nog niet zoveel aan game content bedacht, maar het idee is om andere te zoeken van zijn soort dit door allemaal opdrachten te vervullen en per level meer mogelijkheden zoals vaardigheden erbij te krijgen. Klinkt saai, maar kan eventueel leuk uitpakken ;o Nu nog een andere naam... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.