Zaahed Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Hallo iedereen. Valt jullie niet op dat je nooit de Seville Boulevard Families ziet. Ik zie wel gangtags van de Seville Boulevard Families. Maar ik zie ze zelf nooit rijden in een auto. Kan iemand me een beetje duidelijk maken wat er met de Seville Boulevard Families is gebeurt? En nog een vraag wat zijn de Temple Drive Families? Alvast bedankt! Edit: Met de zoekfunctie niks gevonden! Bewerkt: 5 oktober 2008 door zaahed Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Seville Boulevard is een afsplitsing van de Grove Street Families. Ze hebben dezelfde kleding maar je vindt ze bij East Beach. En Temple Drive is een afsplitsing van de Ballas. Reageren
Zaahed Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Seville Boulevard is een afsplitsing van de Grove Street Families. Ze hebben dezelfde kleding maar je vindt ze bij East Beach. En Temple Drive is een afsplitsing van de Ballas. Wat betekent een afsplitsing dan? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ze zijn onderdeel van dezelfde gang, de Grove Street Families bestaat (zoals je kan zien in de naam) uit meerdere families. De Seville Boulevard Families was eerst een aparte gang die uit meerdere families bestonden, deze is samengegaan in de Grove Street Families. Ze zijn dus onderdeel van dezelfde gang, dragen dezelfde kleding. Je hebt ze wel gezien maar je kan ze niet onderscheiden van andere Grove Street leden. Speel anders de missie Sweet's Girl nog een keer. Reageren
Zaahed Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ow oke bedankt. Ik dacht eerst dat bij Sweet's girl dat Grove street leden waren die drugs hadden genomen van de Ballas waardoor ze werkten voor de Ballas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.