sancratez Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Hey, Ik heb bij Holland play Playboy vermoord. Maar telkens als ik dwayne bel krijg ik zijn voicemail. Hoe kan ik met hem dingen doen? Ook wil The Puerto Rico Connection maar niet komen. Kortom HELP Reageren
TZG Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 ik denk dat je gwoon even moet w88 tot hij jou belt. Er kan ook een bug in het spel zitten zodat je hem niet kan doen. en dan is het gwoon over en uit. maar ga niet uit van het ergste zou ik zeggen, dus ga niet helemaal zitten stressen Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 ik hoop dat je een extra save hebt gemaakt van deze slot want ik denk dat je vast komt te zitten wat ik ook heb gehad dat er niks meer gebeurd zoals bellen missies etc Reageren
sancratez Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) ik heb hem al maar toch bedankt EDIT: maar nog steeds geen Puerto Rico dinges Bewerkt: 5 oktober 2008 door sancratez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.