Kloep Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Vind vooral de tekst geslaagd C&C? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 De Tekst is idd erg geslaagd ja, de effecten zijn mooi. De rand is mooi, maar de Sig is te groot.... Reageren
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 De Tekst is idd erg geslaagd ja, de effecten zijn mooi. De rand is mooi, maar de Sig is te groot.... Hoezo is hij te groot? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) De Tekst is idd erg geslaagd ja, de effecten zijn mooi. De rand is mooi, maar de Sig is te groot.... Hoezo is hij te groot? Idd. hij's te groot. In de PB die ik naar jou stuurde hem ik 'm al verkleind. MP. EDIT: Vergeten Ontopic te blijven. Mooie Signature, ja de naam is zeker geslaagd. Ik vind "dat rood rond Villa" zeer mooi gedaan. Het is gewoon een prachtige Sig. 9/10 KUTGW! Bewerkt: 5 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Zoals ik ook al heb terug gepb't, hij is niet te groot. Ik kan hem dan wel niet op dit forum gebruiken, maar dat was ook helemaal niet mijn bedoeling. Ik wilde precies deze maat hebben en dat is me goed gelukt Dank u voor de rate's Meer mensen? Reageren
Hackman Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Dit is een van je mooiere creaties die je ooit van je leventje hebt gemaakt dus goed gedaan en ga vooral zo door! Je achtergrond is heel mooi gelukt en ook dat effectje wat je er op hebt gedaan vind ik erg leuk geprobeerd en ook wel goed gelukt alleen is hij naar mijn mening op sommige plekjes ietsje overheersend waardoor ik het wat te druk vind, misschien dat je de Opacity ervan op sommige plekken kan verlagen maar dat is maar een idee en ik weet ook niet zeker of het überhaupt wel zo opgelost is dus deze kun je voorlopig wel zo houden. De render is mooi in het midden geplaatst en is goed ingeblend alleen het uitknippen van je render is zo te zien wat minder goed en dan kijk ik vooral naar zijn rechter schouder waar ik gewoon een zwarte rand kan zien zitten en ook het haar dat op meneer zijn hoofd zit laat nogal te wensen over want het ziet daar links nogal raar uit en vraag me niet hoe ik dat bedoel want ik snap het zelf ook niet helemaal, het ziet er gewoon een beetje raar uit. De C4D is mooi gelukt alleen misschien had je hem nog wat meer eruit laten komen want op deze manier is hij haast niet te zien op sommige plekken misschien dat je een andere Blend mode kan uitproberen tot je een ander mooi resultaat krijgt waarmee hij iig wat duidelijker is dan voorheen. Dan de tekst, deze is echt prachtig gelukt en dat verdient echt een dikke pluim aangezien ik weet hoe moeilijk je het maken van teksten vind maar ik kan je wel vertellen dat als je op deze manier doorgaat je het echt helemaal gaat maken met Photoshop. Over de border heb ik weinig interessants te zeggen omdat je daarmee helaas weinig mee kan varieëren, bij jou is deze iig goed zo. Reageren
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Het renderen heb ik niet zelf gedaan, maar van internet gehaald Maar dat zwarte randje had ik zelf nog wel weg kunnen halen En verder dank je voor je rate Bewerkt: 5 oktober 2008 door Kloep Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Een mooie sig. De effecten zijn mooi gemaakt! :O De lettertype past er ook goed bij! Goed gedaan Kloep! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.