weetgeen Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 ik heb al verschillende mods geinstaleert maar zijn allemaal ontzichtbaar??? heeftv iemand enig idee hoe dat komt en hoe dat verholpen kan worden bvd:P Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Welke versie van SA heb je? V1 of V2? Je kan namelijk alleen met V1 modden. Maar dan nog is het raar, volgens mij loopt het spel meestal vast tijdens het laden als je V2 hebt en toch mod. Dus denk ik dat je mod verkeerd is geïnstalleerd. Reageren
weetgeen Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Welke versie van SA heb je? V1 of V2? Je kan namelijk alleen met V1 modden. Maar dan nog is het raar, volgens mij loopt het spel meestal vast tijdens het laden als je V2 hebt en toch mod. Dus denk ik dat je mod verkeerd is geïnstalleerd. ik heb het meerdere keren geprobeerd volgens het boekje maar ze zijn onzichtbaar ik weet ook niet waar ik kan zien welke versie het is:P want ik heb hem gedownload??? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Wat voor mod is het? Een Mapmod? Dingen die nieuw in de map komen? Reageren
weetgeen Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Wat voor mod is het? Een Mapmod? Dingen die nieuw in de map komen? Het was een mod van een auto en daarna heb ik nog twee keer een wapen geprobeert Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 want ik heb hem gedownload??? Met illegale versies van SA heb je altijd deze problemen. Het beste kun je dus SA in de winkel kopen voor ongeveer €15, en daarna kun je onze hulp vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.