Jump to content

Gta SA opnieuw installeren?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij mijn gta sa doet het spel het niet meer, nadat ik een mod had geinstalleerd.

Ik heb alles terug veranderd maar hij doet het nog steeds niet... raar

Maar als ik nou heel GTA SA verwijder van me computer, en het daarna weer installeer, zou dit probleem dat hij dan niet meer laad opgelost zijn?

Ik heb namelijk 2x de cd van GTA SA voor de pc. Dus als ik dan de oude ( is nu geinstalleerd en die het niet doet) eraf gooi en dan die nieuwe installeer. Zou hij het dan doen?

Geplaatst:

Misschien zitten er nog wat delen van de mod erin. Dat gebeurt soms, dat hij niet alles verwijderd. Als je heel GTA SA opnieuw installeerd verwijderd hij alle mods. De savegames blijven overigens wel staan. Welke CD je gebruikt maakt volgens mij niks uit. Je moet GTA wel helemaal verwijderen en niet alleen het icoontje in de prullenbak gooien.

Configuratie scherm --> Software --> Verwijder GTA San Andreas :)

Btw: Wat moet je met 2 CD's? :7

Geplaatst:

Eigenlijk 3cd's ;)

Mijn 1ste cd ging stuk, stopte hem helemaal goed in de PC en hij kwam er in duizenden stukjes terug uit... (lag aan de driver) :?

de 2de cd kocht ik toen, maar toen kreeg ik bericht dat de computer de cd niet meer kon lezen...

En de 3de cd, doet het nou niet meer door de mods, maar nou hebben we een nieuwe pc en doet de 2de cd het weer wel heel raar allemaal...

Geplaatst:

Huh? je pc kan een DVD niet lezen omdat er tevel mods op staan? De mods worden niet geinstalleerd op je DVD maar op je harde schijf, dat moet dus niks uitmaken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...