StijnGTA Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 hallo allemaal, ik heb een paar maanden terug GTA SA Rv2.gedownload dit is een versie waar iemand allemaal mods heeft ingeplaatst :echt alle voertuigen zijn anders het water is echter,hot coffee mod,......... nu is mijn vraag of iemand hier al ooit over gehoord heeft want ik hoor er nooit iets over Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 hallo allemaal,ik heb een paar maanden terug GTA SA Rv2.gedownload dit is een versie waar iemand allemaal mods heeft ingeplaatst :echt alle voertuigen zijn anders het water is echter,hot coffee mod,......... nu is mijn vraag of iemand hier al ooit over gehoord heeft want ik hoor er nooit iets over Wat wil je nou bereiken met te vragen of iemand dit kent... Heb je problemen met je Modificatie? Linkje? MP. Reageren
joppie Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 ... Je hoort er nooit over... misschien wel omdat je hier niet mag praten over gedownloade/illegale versies... En nee ik heb er ook nog nooit van gehoord maar ik ik zet liever zelf de door mij gekozen mods erin... Reageren
StijnGTA Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 ...Je hoort er nooit over... misschien wel omdat je hier niet mag praten over gedownloade/illegale versies... En nee ik heb er ook nog nooit van gehoord maar ik ik zet liever zelf de door mij gekozen mods erin... is die miss illegaal Reageren
Beagle Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 De Hot Coffee Mod wel ja Goh wat jammer, nu zal ik het meteen van mijn computer afgooien Egh, dat is ook balen! Nu moet ik ook nog al mijn wiispellen wegdoen Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Als de Hot Coffee Mod illegaal is, is het hele spel GTA: SA ook illegaal. Maar over de Real mod, heb je een link naar de originele download? Ik vind alleen maar torrentsites. Bewerkt: 5 oktober 2008 door Lance_Ryder_Wilson Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 De HCM is niet illegaal, maar is taboe op dit forum. Dat wil zeggen dat het verder niet besproken wordt en dat er geen hulp bij geboden wordt. De mod op zich is niet illegaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.