Jump to content

Scroll werkt niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik nogal wat problemen met m'n muis. Ik kan dus niet meer scrollen, en als ik dan de scrollbalk naar beneden schuif, scrollt hij vanzelf weer naar boven. Het is niet alleen in mijn browser zo, maar ook in spellen. Ik heb de drivers al geupdate, nieuwe batterijen in gedaan, opnieuw geconnect en opnieuw aangesloten. Btw ik heb een Logitech Cordless Desktop Optical Y-RK49 muis-toetsenbord combo. Ik hoop dat jullie hier iets op weten.

Alvast bedankt,

Naudin

Geplaatst:

Hey engiste wat ik kan bedenken is dat je scroll lock aan staat. Dat knopje vind je ergens rechtsbovenaan je toetsenbord. Ik heb niet veel verstand van PC's, maar het is het proberen waard. :)

Geplaatst:
Hey engiste wat ik kan bedenken is dat je scroll lock aan staat. Dat knopje vind je ergens rechtsbovenaan je toetsenbord. Ik heb niet veel verstand van PC's, maar het is het proberen waard. :)

Nee had ik al gedaan :puh: Toch bedankt

Geplaatst:

ik heb dit gister ook gehad xD, kan idd erg vervelend zijn ;)

om dit op te lossen open je je logitech setpoint software (als het goed is zit die ook bij dat setje) en ga je naar muis, daar selecteer je bij de middelste muisknop de autoscroll :)

dat zou het moeten opslossen ;)

Geplaatst:
ik heb dit gister ook gehad xD, kan idd erg vervelend zijn ;)

om dit op te lossen open je je logitech setpoint software (als het goed is zit die ook bij dat setje) en ga je naar muis, daar selecteer je bij de middelste muisknop de autoscroll :)

dat zou het moeten opslossen ;)

Oke bedankt, ik geloof best dat dit kan werken maar het tab Mijn Muis verschijnt niet in Logitech Setpoint!

Geplaatst:

ik heb dit zelf ook gehad, vreemd genoeg na een reboot stond hij er wel, anders setpoint zelf ff rebooten

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb dit zelf ook gehad, vreemd genoeg na een reboot stond hij er wel, anders setpoint zelf ff rebooten

Helaas dat wil ook niet baten :(

Edit:

Het is (voorlopig) verholpen! Ik heb de muis even opengeschroefd en schoongemaakt. Nu doet hij het weer! Hopen dat dit zo blijft. Toch bedankt.

Edit:

En hij houdt er weer mee op :duh:

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:

Helaas dat wil ook niet baten :(

Edit:

Het is (voorlopig) verholpen! Ik heb de muis even opengeschroefd en schoongemaakt. Nu doet hij het weer! Hopen dat dit zo blijft. Toch bedankt.

Edit:

En hij houdt er weer mee op :duh:

hehe leve draadloze muizen he :puh:, die van mij wil ook niet altijd meewerken, anders eens een ps2/usb toetsenbord en muis aansluiten en je hele setpoint en andere logitech zooi opnieuw installeren

Geplaatst:

Heb je, het wieltje wel eens ingedrukt? Of schoongemaakt?

Daarnaast kan je proberen je Logitech software te vernieuwen.

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je, het wieltje wel eens ingedrukt? Of schoongemaakt?

Daarnaast kan je proberen je Logitech software te vernieuwen.

Alledrie al meerdere malen gedaan :( Ik denk dat ik binnenkort toch maar een nieuwe muis ga kopen, deze heb ik sowieso al een aantal jaar.

@hieronder

Ja tuurlijk :puh:

Bewerkt: door Naudin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...