SMAXer3D Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 GTA San Andreas PC komt uit op DVD, door Joriz gepost op 26 Jan 2005 Heb dus idd op de site van Take2 gekeken. Op de Engelse site staat idd een DVD-ROM-logo op de hoes. Maar op de Amerikaanse site niet! :o Wie weet hier meer van? Reageren
Synchro Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 (bewerkt) het komt uit op de dvd -----Original Message----- From: Store [mailto:store@rockstargames.com] Sent: Thursday, March 03, 2005 2:06 PM To: -------- Subject: RE: GTA San Andreas Hi --------, This game will be available on June 7th. We will try to ship it a day earlier but cannot promise that we will get it in time to ship before the 7th. To answer your DVD question, the game will only be available on DVD. Thanks for your order! Rockstar Games -----Original Message----- From: -------- Sent: Thursday, March 03, 2005 1:56 PM To: Store Subject: GTA San Andreas ______________________________________________________________ ik zag het op een website sorry voor het engels Bewerkt: 30 maart 2005 door GTA cover Reageren
martijnn Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 (bewerkt) Ah das mooi ik hoop alleen wel dat er een no-dvd crack komt.... omdat ik zo min mogelijk de dvd wil gebruiken zodat hij altijd nieuw blijft.... dus niet vanwege illegale shit ofzo want daar doe ik niet aan. <_< Bewerkt: 30 maart 2005 door martijnn Reageren
kurt Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 ik hoop ook dat er een no-dvd crack of mini image komt dan blijft mij dvd net als nieuw. Reageren
Silverwing Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 (bewerkt) Ik zal het proberen te vertalen: Hi --------, This game will be available on June 7th. We will try to ship it a day earlier but cannot promise that we will get it in time to ship before the 7th. To answer your DVD question, the game will only be available on DVD. Hallo -------, Dit spel zal verkrijgbaar zijn op 7 Juni.We zullen proberen voor het vroeger binnen te krijgen maar we kunnen niet beloven dat het op tijd uitkomt voor 7 Juni.Voor je DVD vraag te antwoorden,het spel zal alleen maar verkrijgbaar zijn op DVD. Wel krom engels. :blink: Bewerkt: 30 maart 2005 door Dragonmaster Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 eh? in amerika komt ie ook uit op 1 dvd of 5 cd's Reageren
Steef Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Maakt mij nie zo veel uit of SA op DVD-rom of cd-rom uitkomt, als ik hem 10 juni maar heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.