KoenKucharek Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 waar vind ik deze mod/auto of iets dergelijks ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 De Knight Rider, oftewel K.I.T.T, vind je niet in San Andreas. Deze auto bestaat simpelweg niet in het spel. Een andere auto, de >>Phoenix<<, lijkt wel een beetje op die auto. Misschien kun je deze dan gebruiken, of verder zoeken na een auto die erop lijkt. (Voertuigen lijst San Andreas) Een andere optie is doormiddel van mods in het spel aan te brengen. Een Knight Rider mod kun je >>hier<< vinden. Veel succes! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Alsjeblieft. Dit zal waarschijnlijk samengevoegd worden met dit topic. MP. EDIT: Ghost rider speelt vals! Hij gebruikt Nitro waardoor hij 12 seconden sneller is... EDIT 2: Over de service van dit forum valt niet te klagen! Bewerkt: 5 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Je kan deze mod hier downloaden. EDIT: ach verdorie Bewerkt: 5 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) ok bedankt allenmaal:) EDIT: aleen na de installatie crash het spel gelijk :( Bewerkt: 5 oktober 2008 door KoenKucharek Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Waarschijnlijk heb je Versie 2. Geen nood, je kan 'm Downgraden met Deze Downgradepatch. MP. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) nee na het laden staat die gelijk vast en ik heb versie 1 EDIT: heb jij de mod ook? Bewerkt: 5 oktober 2008 door KoenKucharek Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 nee na het laden staat die gelijk vast en ik heb versie 1 Heb je nog andere Modificaties in je SA staan? Misschien werken de Mods elkaar tegen... MP. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Dat is door SAMI, hatelijk hé. Dat is gewoon een bug van SAMI, geen paniek over je PC, en sla je PC niet omdat hij geen schuld heeft! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Dat is door SAMI, hatelijk hé. Dat is gewoon een bug van SAMI, geen paniek over je PC, en sla je PC niet omdat hij geen schuld heeft! Jij weet dus wat het probleem is... Wat moet hij nu doen? MP. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Heeft de mod de main.scm vervangen? Zoja, dan moet je een new game starten. Zodra je dit bestand vervangt zullen al je savegames niet meer werken die je met de oude main.scm hebt gespeeld. Als hij dit bestand niet heeft vervangen, dan kan je proberen de mod handmatig te instaleren. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Heeft de mod de main.scm vervangen? Zoja, dan moet je een new game starten. Zodra je dit bestand vervangt zullen al je savegames niet meer werken die je met de oude main.scm hebt gespeeld. Als hij dit bestand niet heeft vervangen, dan kan je proberen de mod handmatig te instaleren. nee zo dra ik cj zie staan loopt die vast Reageren
007 Harings Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Heeft de mod de main.scm vervangen? Zoja, dan moet je een new game starten. Zodra je dit bestand vervangt zullen al je savegames niet meer werken die je met de oude main.scm hebt gespeeld. Als hij dit bestand niet heeft vervangen, dan kan je proberen de mod handmatig te instaleren. nee zo dra ik cj zie staan loopt die vast Als je het installeerd moet je alles installeren met sami en wat dingen verzetten van map tot map Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.