Jon-asses Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 FF andere stijl Iemand begon: http://www.imagebam.com/image/09d2d613448891 Ik finishte Rate dus NIET het begin, alleen het einde Reageren
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Je hebt hem mooi afgemaakt Jon De BG ziet er leuk uit, alleen iets te leeg. De render staat mooi in het geheel en is mooi afgewerkt. Je rand ziet er goed uit net zoals je tekst. Daar heb ik verder niks op aan te merken. Het geheel vind ik iets te donker, misschien dat je hier nog een effectje overheen kan doen waardoor het geheel wat lichter wordt. Maar wel wederom een erg mooie sig KUTGW Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Echt niet slecht gemaakt, de kleuren vind ik goed passen bij de hoofdrol 'Arjen Robben ' Daarbij komt neer dat je de tekst erbij nog goed kan zien. De stralen geven een goed effect .. Ja, echt een goeie Deze cijfer verdien je: 8,5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.